بازگشت منچسترسیتی به صدر جدول/ لیورپول بازی معوقه‌اش را برد

در دو دیدار معوقه از هفته‌های قبلی لیگ برتر انگلیس تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول برابر رقبای‌شان به برتری رسیدند.

به گزارش مشرق، در دیدارهایی معوقه از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و لیورپول به ترتیب برابر میهمانان خود، وستهام و فولام به پیروزی دست پیدا کردند.

در ورزشگاه اتحاد، منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها، میهمان لندنی‌اش وستهام را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. گل‌های ناتان آکه در دقیقه ۵۰، ارلینگ هالند در دقیقه ۷۰ و فیل فودن در دقیقه ۸۵ سه امتیاز این بازی را به حساب تیم پپ گواردیولا واریز کرد تا این تیم ۷۹ امتیازی شود و صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد آنهم با یک بازی کمتر. این چهارمین برد متوالی سیتی در لیگ برتر و نوزدهمین بازی بدون باخت این تیم در تمامی رقابت‌های این فصل بود.

در بازی همزمان لیورپول با تک گل دقیقه ۳۹ محمد صلاح از روی نقطه پنالتی فولام را شکست داد. لیورپول با این نتیجه پنجمین برد متوالی‌اش در لیگ برتر انگلیس را کسب کرد و ۵۹ امتیازی شد تا جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کند. این در حالی است که منچستریونایتد با دو بازی کمتر نسبت به لیورپول (۳۲ بازی) و ۶۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. منچستریونایتد نیز امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در دیدار معوقه‌اش از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر جزیره میهمان برایتون خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس