کد خبر 1486147
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
سردار سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر سه شهید را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت جانکاه حاج علی دقیقی کاشانیان پدر معظم شهیدان «حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان» و سردار عالیقدر حسین دقیقی را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر سلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانکاه حاج علی دقیقی کاشانیان پدر معظم شهیدان «حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان» و سردار عالیقدر حسین دقیقی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی تردید همت و تلاش‌های علوی آن پدر مؤمن، انقلابی و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در تربیت فرزندانی مجاهد، شجاع و فداکار برای جانفشانی در دفاع از اسلام، انقلاب و میهن اسلامی و نگهبانی از خیمه ولایت در هشت سال دفاع مقدس و دیگر میدان‌ها و آزمون‌های خطیر تاریخ جمهوری اسلامی ایران برای همیشه جاودان و نام آن خیر خوشنام و نستوه را روشنایی بخش راه مردمان این سرزمین در آوردگاه‌های سخت و صعب تاریخی، قرار خواهد داد.

فقدان آن فقید سعید را به عموم داغدیدگان به ویژه سردار حسین دقیقی و نیز مردم شریف و قدرشناس کاشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای او علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت مولی‌الموحدین علی‌بن‌ابیطالب (ع) و برای بازماندگان و مصیبت‌دیدگان ارجمند صبر جمیل و اجر جزیل توأم با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس