کد خبر 1486557
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
سلیمانی: گل صنعت نفت در شرایط آفساید به ثمر رسید

کارشناس داوری گفت: گل صنعت نفت آبادان برابر استقلال در شرایط آفساید به ثمر رسید و در این صحنه داور باید گل را مردود اعلام می‌کرد.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی روز جمعه پس از تساوی تیم استقلال و صنعت نفت آبادان که در وزرشگاه آزادی برگزار شد اظهار کرد: در این دیدار کوپال ناظمی در۲ صحنه اشتباه کرد. در دقیقه ۱۹ مدافع صنعت نفت پای چپ مهدی قائدی را زد و عامل سرنگونی مهاجم استقلال در محوطه جریمه شد. اگر داور ادامه صحنه را داد باید یک کارت زرد به علت تمارض به مهدی قائدی می‌داد ولی این صحنه مشکوک بود و داور یک پنالتی برای استقلال باید می‌گرفت.

وی ادامه داد: پنالتی استقلال در اواخر نیمه نخست به درستی از سوی داور گرفته شد چرا که مدافع صنعت نفت پای محبی را زد. در خصوص گل نخست صنعت نفت آبادان در دقیقه ۶۲، بازیکن نفت در موقعیت آفساید قرار داشت. در این صحنه بازیکن صنعت نفت یک نیم بدن از مدافع استقلال جلوتر بود و باید داور این گل را مردود اعلام می‌کرد.

کارشناس داوری تصریح کرد: در سایر صحنه‌ها نیز اخطارها به درستی از جیب کوپال ناظمی خارج شد و اخطار سرمربیان ۲ تیم با کارت زرد نیز از سوی او به درستی گرفته شد.

دیدار ۲ تیم استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و هشتم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    پنالتی که براش نمیگیرن گلهای آفساید را هم قبول می‌کنند ،استقلالی‌ها به چه امیدی زنده اند
  • Omid IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 4
    پنالتی نبود. داور طرفدار استقلال بود. گل صنعت نفت آفساید نبود.
    • حقیقت گو IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 0
      بابا خجالت بکشید دیگه ، تمام کارشناس های داوری دارن میگن گل نفت آفساید بوده یک پنالتی استقلال هم که طبق معمول هاپولی شد ، واقعا این چه قهرمانی که دارن با هر تقلبی پیروزی رو زورکی قهرمان کنن ، والله خجالت داره
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 3
    آقای سلیمانی کم مانده بره تو زمین چند تا گل هم برا استقلال بزنه!!! نوبره والا !!
  • رضا IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    1 0
    بله کاملا آفساید بود چی میکنه این باباحمیدشون برای اینکه جام اسنپ را به تیم سوگلی اش بدهد. اصل عزت است که استقلال بین همه مردم ایران عزیز است بماند تیم لنگ و باباحمیدشون و 50 هزار هواردار!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس