کد خبر 1486636
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
مجوز جام تختی برای محمدیان صادر نشد

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: محمدیان برای غیبتش در چرخه انتخابی تیم ملی مدارک پزشکی ارائه داده است اما فدراسیون تا به امروز اجازه حضور در جام تختی را به او نداده است.

به گزارش مشرق، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۴ که یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال کشتی آزاد در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و همچنین جهانی ۲۰۲۲ بلگراد بود، اما هر دو مسابقه را برخلاف انتظار، بدون مدال ترک کرد، طبق چرخه باید در مسابقات قهرمان کشوری کشتی می‌گرفت، اما با ارائه مدارک پزشکی از این کار خودداری کرد.

با وجود درخواست محمدیان برای کسب جواز مستقیم حضور در جام تختی، به او این فرصت داده شد که در انتخابی جام تختی کشتی گرفته و سهمیه بگیرد، اما او امروز در رقابت‌های وزن ۹۷ کیلوگرم انتخابی جام تختی در قروه غایب بود.

محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان در گفت‌وگویی درباره وضعیت محمدحسین محمدیان برای حضور در مسابقات جام تختی اظهار داشت: در خصوص محمدحسین محمدیان باید سرمربی تیم ملی صحبت کند اما چیزی که در خصوص این کشتی‌گیر می‌توانم بگویم این است که محمدیان در چرخه انتخابی تیم ملی که تعریف شده است کشتی نگرفت و حضور نداشت. او برای غیبت خود مدارک پزشکی به فدراسیون و کادر فنی تیم ملی ارائه داد اما فدراسیون هم پس از بررسی مدارک لازم و شرایط این کشتی‌گیر تا به امروز جواز حضور در مسابقات جام تختی را به وی نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس