کد خبر 1486660
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش مشرق، حبیب فرج الله چعب ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب «حرکةالنضال» صبح امروز به دار مجازات آویخته شد. اسیود چندین عملیات تروریستی را در ایران اجرا و طراحی و از این طریق تعدادی از افراد بی‌گناه از جمله زنان و کودکان ایرانی را قربانی کرده بود.

بیشترین تمرکز و فعالیت‌های اسیود و گروهک تروریستی حرکةالنضال بر روی عملیات‌های تخریبی، ترور و بمب گذاری در منطقه جنوب غرب ایران به خصوص استان خوزستان، تلاش برای ناامن سازی این استان و در نهایت، ترغیب برای جداسازی آن از ایران بوده است.

انگیزه ای که باعث شده اسوید در بین کاربران فضای مجازی داخلی و خارجی، به یک تجزیه طلب شهرت پیدا کند.

واکنش ضد انقلاب به اعدام اسیود +تصاویر

واکنش ضد انقلاب به اعدام اسیود +تصاویر

اسیود از سال ۱۳۸۴ (۲۰۰۵) سرکردگی گروهک تروریستی حرکةالنضال را تحت حمایت چندین سرویس جاسوسی از جمله موساد و ساپو (سرویس جاسوسی کشور سوئد) و بعضی کشورهای منطقه برعهده گرفت. در نتیجه اقدامات تروریستی و خونبار این گروهک به سرکردگی حبیب اسیود، بیش از ۴۵۰ نفر از شهروندان ایرانی شهید یا مجروح شده‌اند.

حمله تروریستی به رژه نیروهای نظامی و انتظامی در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۷ در شهر اهواز و کشتار بی رحمانه شهروندان مظلوم و بی‌گناه خوزستانی، توسط عناصر همین گروهک تروریستی انجام شد که اعضای این گروهک تروریستی رسماً مسئولیت آن را بر عهده گرفتند.

واکنش ضد انقلاب به اعدام اسیود +تصاویر

غصه تجزیه طلبان برای اعدام اسیود

اما افرادی نیز هستند که از بابت اعدام یک تجزیه طلب عزادار شده و حتی برخی از فشار ناشی از از دست دادن اسیود، به دین مبین اسلام فحاشی و توهین کردند.

مسیح علینژاد یکی از این افرادیست که در صفحه توئیتری خود ابتدا اسوید را یک شهروند دوتابعیتی عادی معرفی کرد و نوشت: «جمهوری اسلامی بامداد روز شنبه ۱۶ اردیبهشت «حبیب اسیود» شهروند ایرانی-سوئدی را اعدام کرد. حبیب اسیود همچون «روزنامه‌نگار بی‌گناه» روح‌الله زم طی یک عملیات آدمربایی به ایران منتقل شد. او در دادگاهی ناصالح و بدون دادرسی عادلانه محاکمه شد و بیش از ۴ سال را در حبس گذراند.»

او همچنین مدعی شد اتهامات اسوید فاقد کوچکترین اعتبار و پایه قانونی است از طرف خود اظهار کرد مردم ایران هیچ اعتباری برای رای دادگاه‌ه قائل نبوده و بلکه خواهان لغو کامل مجازات اعدام هستند.

اما با مروری بر کامنت ها در این توئیت مشخص شد که حتی برخی طرفداران روح الله زم و معاندین، از بابت اعدام اسیود خشنود بوده و به هیچ عنوان تجزیه طلبی او را توجیه و انکار نمی کنند.

واکنش ضد انقلاب به اعدام اسیود +تصاویر

واکنش ضد انقلاب به اعدام اسیود +تصاویر

واکنش ضد انقلاب به اعدام اسیود +تصاویر

توئیت علینژاد در حالی منتشر می شود که پس از دستگیری متهم، تکمیل تحقیقات و نهایتاً صدور کیفرخواست، جلسات متعدد دادگاه با حضور متهم، وکلای وی و شکات و خانواده شهدای ترور برگزار شد. 5 جلسه از جلسات دادگاه سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال در سال ۱۴۰۰ و ۳ جلسه از آن در سال ۱۴۰۱ برگزار شد. براساس کیفرخواست صادره، حبیب فرج الله چعب به افساد فی‌الارض از طریق تشکیل، اداره و سرکردگی گروهکی به نام حرکة النضال العربی لتحریرالاحواز و طراحی و اجرای عملیات تروریستی و تخریب اموال عمومی که از طریق عملیات‌های گوناگون آن‌ها را انجام داده، متهم شد.

همچنین برخی صفحات تجزیه طلب توئیتری نیز نسبت به اعدام اسیود معترض شدند که طبق بررسی توئیت های سابق آن ها، عزاداریشان برای اسیود دور از انتظار نبود.

واکنش ضد انقلاب به اعدام اسیود +تصاویر

این توئیت متعلق به صفحه توئیتری «حزب بیداری آذربایجان» که محتوا های خود را بر اساس تجزیه طلبی ایران منتشر و مدیریت می کند. در یکی از توئیت های سابق این صفحه، نسبت به تجمع ایرانیان در بروکسل واکنش نشان داده و بابت همجواری پرچم های تجزیه طلبانه در این تجمع، ابراز رضایت و برادری بین این پرچم ها کرده است.

واکنش ضد انقلاب به اعدام اسیود +تصاویر

اما به نظر میرسد غصه تجزیه طلبان برای اسیود، بابت از دست دادن مهره ای متعهد از سوی سازمان های جاسوسی برای تجزیه طلبی ایران می باشد.

حبیب اسیود سرکرده گروه تروریستی حرکةالنضال که پیش از دستگیری ساکن کشور سوئد بود، با صراحت در دادگاه بر حضور آزادانه و طراحی برای عملیات‌های تروریستی علیه ایران، در این کشور و سایر کشورهای غربی تاکید کرده است. او در مدتی که در کشور سوئد زندگی می‌کرد تحت حمایت چتر امنیتی سرویس جاسوسی این کشور (ساپو) قرار داشت.

وی در تحقیقات قانونی در مراحل رسیدگی به پرونده در توضیح ارتباطات خود با سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی، به ارتباط با شخصیت‌های برجسته در سرویس اطلاعاتی موساد و سازمان سیا اقرار کرده و از ارتباط نزدیک با آن‌ها پرده برداشته بود.

بر اساس اقاریر چعب، متهم درخصوص چت‌هایش با خانمی بنام منال مسلمی (تبعه بلژیک) که از وی کشف شده، اقرار کرده که منال مسلمی تمام ارتباط‌ها را با رژیم صهیونیستی ترتیب می‌داده است. شخصی به نام امیرا که فردی صهیونیستی ساکن آمریکا و اسرائیل است، به عنوان وکیل، کارهای به اصطلاح حقوق بشری گروهک تروریستی حرکةالنضال را انجام می‌داد. حبیب اسیود همچنین به ارتباط خود از سال ۲۰۰۹ میلادی و دیدار با ۲ نفر از افراد سازمان جاسوسی آمریکا اقرار کرده بود.

کشمکش معاندین بر سر این که مرگ اسیود بر حق بوده یا نه همچنان در فضای مجازی ادامه دارد. اما نکته قابل توجه این است که برخی از فعالان رسانه ای معاند که همواره ادعای ایران پرستی و دلسوزی برای وطن را دارند، به حدی از لجبازی و تاریکی رسیده اند که حتی مایل به ابراز رضایت اعدام یک تجزیه طلب نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    60 1
    تا الان هم این سگ هار بیشرف زیاد نفس کشیده بود. باید زودتر از اینا کلکشو می‌کندند ولی بازم الهی شکر
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      6 0
      فقط این حرومی هاروبکنیدتوگونی بیاریدبرای اعدام ازجمله خائنین وطنفروش تجزیه طلب کثیف به نام آذربایجان
  • رضا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    88 0
    مسی فرچه خودتو آماده کن داریم میاییم
    • ساسان IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      48 0
      الی جهنم و بئس المصیر
    • اصغر گوني فروش IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      31 0
      مسي سيم ظرفشويي منتظر گوني باش كه دادم بچه ها بيان سراغت ...
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      31 1
      به ترتیب فرچه توالت هرزه کثیف مصی پولینژاد ،خائن بزرگ به خاک ایران چاهزاده رضا ربع الپهلوی ، نوکر بیگانگان حامد اسماعیلیون ، جیره خوار دشمنان ایران نازنین بنیادی ، خائن به جوانان ایران علی کریمی ،یکی یکی بوسیله سربازان گمنام امام زمان به ایران اورده خواهند شد و مثل حبیب اسیود و نیما زم به دار مجازات خواهند اویخت . این سرگذشت نکبت بار خائنین به ملت ایران میباشد .
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      7 0
      در پاسخ به یکی از پاسخ گویان بنیادی رو با این بدبختای درپیت یکی نکن حداقل یه فیس داره. من همینجا اعلام می‌کنم حاضر خانم بنیادی رو به کنیزی قبول کنم
  • آریایی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    86 1
    دست تجزیه طلب را قطع میکنیم
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 25
      با فانتوم آمریکایی یا سوخوی روسی ؟!
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 29
      با فانتوم آمریکایی یا سوخوی روسی ؟!
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      57 0
      با جنگنده کوثر که کلی شماها ازش سوختید
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 2
      خیر با اختلاس ها خخخخخخ
    • رضا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      4 0
      همونطور که خرمشهرروبا یاری خدا آزاد کردیم سوریه و عراق رو با شهادت طلبی از دست داعش نجات دادیم
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      0 0
      چقدرم اختلاس هست خخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    14 1
    خدایا به بزرگی ات لطفی در حقم بکن و بذار شاهد اعدام دو تروریست وطن فروش فاسد بی شرم و مزدور مزوری باشم که سرتاپای وجودشان خیانت و دشمنی علیه ایران بوده و نتیجه روح پلید و اعمال شنیع شان را در چهره ی زشت و کریه و شیطانی شان به عیان میبینیم(حتی وقتی با خرج میلیون ها دلار بهترین لباس های برند و عمل های جراحی و لوازم آرایشی غربی را جهت پنهان سازی ریخت منحوس و فاسدشان انجام می دهند اما بازهم چهره ای کریه تر از کفتار خونخوار و عقرب جراره دارند): آری از عفریته های دوگانه معصومه علینژاد گدا زاده ی بی اعتبار و مریم قجر-ابریشمچی-رجوی تروریست زناکار سخن می گویم
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    31 1
    والله بیکارید دارید برای برعندازا توجیه میکنید چرا اسیود رو اعدام کردیم ! خوب کردیم ان شاءالله روزی فرچه نژاد و اسماعیلیون و رجوی !! تا کور شود هر انکه نتواند دید !!! بسوزید برعندازا
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      6 0
      سلام جهاد تبیین لازمه
  • جواد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    33 1
    مصی خوله خودت هم به زودی مثل این مردک تروریست حبیب اسید به خاطر وطن فروشی بالای دار میروی
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      1 0
      مسیح علینژاد یکی از این افرادیست که در صفحه توئیتری خود ابتدا اسوید را یک شهروند دوتابعیتی عادی معرفی کرد// اون مزدور کثافت cia (مصی بوگندو) نگران خودشه که کی نوبتش میرسه.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    15 1
    جنازشو بدین سگ بخوره دروس مس صدام مرگ بر منافق
  • محمدقزل IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    9 1
    یکی یکی منافقین را دستگیر کنند
  • حمید ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    16 0
    مسیح فرچه از پمپ گوه چه خبر؟خخخخ
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 8
      سلام توهین ممنوعه حتی به دشمن
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      1 0
      خدا خودش مجوز لعن و نفرین و فحش به شیطان رانده شده از درگاهش (مصی )رو داده نگران نباش و مطمئن باش ثوابم داره
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      0 0
      این توهینش کجایش لعن و نفرین است؟
  • جانبازدوران جنگ IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    19 1
    علينژاد شرمت بادكه حتي بوئي ازوطنخواهي نبردي! وبراي وطن فروشان اشك مي ريزي! سزاي وطن فروشي ومعاندت با اسلام ناب محمدي وانقلاب اسلامي همين است.اين درس عبرتي است براي سايروطن فروشان ازخدابيخبر.
  • NL ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    1 41
    با این جنایت جمهوری اسلامی حتی اگه بفرض محال نیم درصد شانس برای آزادی حمید نوری متصور بود با این قتل سوزانده شد!
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      10 1
      خخخ
    • میثم IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      20 2
      جنایت ؟ قتل ؟ داداش ساقیت رو عوض کن
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      18 1
      منظورت از جنایت، جنایت های اسیود بود دیگه؟؟؟؟ در ضمن اونها حمید نوری رو نمیخوان آزاد کنن، نمیشه هیچ کسی رو اعدام نکرد تا یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون تصمیم بگیرن یکی رو آزاد بکنن یا نه!!
    • M.sh IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      12 0
      تجزیه طلب متعفن جنایتکار شمایید که ازین مردک قاتل حمایت میکنید. چندش ها
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      8 0
      هر کی بابات و بچه هات و همسر و خواهر برادرت رو کشت آزادش کن بره که ارباباش بهت اخم نکنن! باشه؟
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      1 0
      مطمئن باش خود حمید نوری از ته دل از اعدام این جانی خوشحاله خدای اون هم بزرگه ان شاء الله بزودی وسایل آزادیش فراهم بشه
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      3 0
      هزاران من و حمید نوری فدای وطن .
    • ش. AE ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      1 0
      خفه شو تو که ضد ملت و مملکت هستی تو و اون گروه پیر و پاتال توی آلبانی به همین زودی ها از روی زمین محو میشید
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    11 0
    اعدام زم و اوسیود، برای این جماعت درس عبرت نمیشه که سرویس های اطلاعاتی یه روزی اینا رو معامله میکنن. حالا خرجش یه نفتکش یا دو تا نفتکش! دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره! گونی از آنچه که در آینه می بینید، به شما نزدیکتر است!
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      4 0
      سرویس های اطلاعاتی اینا رو معامله نکردن بلکه ایران با عملیات پیچیده گرفتشون
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    1 2
    کجا چالش کردین؟
  • DE ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    33 1
    نفر بعدی جمشید شارمهد بمب گذارتروریست .
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    1 8
    فیدیلیتی گیت چیست
    • ایرانی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      2 1
      همان مغز برانداز پر از .....است:-))))
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      1 1
      رسوایی انباشته بر رسوایی های سابق
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      9 0
      چیزی است برای کرم ریختن شماها
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 0
      بله کرمهایی مثل شما را باید ریخت
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    17 0
    خداوند این جانور پَست و تمامی دشمنان ایران اسلامی را لعنت کند.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    3 0
    عبرتی باشد بر تمام تجزیه طلبان ایران عزیزمان
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    7 0
    برای این پست فطرت اعدام کم بود .
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    49 0
    چه کیفی کردم وقتی شنیدم این سگ هار را آویزون کرده اند
  • م.اکبری IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    2 0
    الحمدلله الذی جعل اعداء ملتنا من الحمقاء به نظر میاد این خانم (ازبس دروغ گفته )روح وجسمش عین دروغ شده است. یعنی دروغ =با خانم علی‌نژاد خانم علی‌نژاد به خارج از وجود خودت هم توجه کنیدتاشاید متنبه بشید ، درغیراینصورت وحشتناک‌ترین موجود کره ی زمین خواهید شد.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    4 0
    الی جهنم به درک واصل شدی بیشرف.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    5 1
    خدا لعنتش کنه و البته لعنت کنه هرکی به کامنت من منفی میده
    • NL ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 2
      لعنت بهر کی که به کامنت تو منفی نده🤪
  • حزب الحاق باکو به ایران IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    5 0
    آذربایجان بیدار است از دشمنان بیزار است. یک روز آب رفته به جوی باز خواهد گشت و بادکوبه و گنجه و لنکران و ... به آغوش وطن باز خواهند گشت. ما فقط دنبال بهانه ایم تا دهن الهام و مصی فرچه و نازنین توالت شور و دشمنان آل یهود و سوئد و امریکا را یکجا آسفالت کنیم.
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    3 0
    مسیح علینژاد ملعون وقتی به این دو تا تروریست که باعث کشته شدن مردم بی گناه زیادی شدن میگی بی گناه مشخصه خودت چه پلشتی هستی، ان شاءالله خود مسی علینژاد با طرفداراش و اسیود و زم تروریست با هم در جهنم محشور بشن. لعنت خدا بهشون
  • رضا IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    2 0
    چرا هیچ فیلم یا عکسی بیرون نمیاد.فقط اعدام شد
  • فردین FR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    2 0
    الى جهنم وبئس المصير. یک تجزیه طلب خوب یک تجزیه طلب وارونه از چوبه دار است.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    3 0
    فیلم کشتار روز ارتش اهواز رو نشون بدین تا بفهمن چه حیوانی اعدام شد...
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      3 0
      طفلکی حیوان که بازم شرف داره
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      0 0
      رنگ فیدیلیتی ها را هم نشان بدید
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    یک مشت ساده لوح ابله فکرمی کنندبا پرچم درست کردن کشورمیشن.الان اسیودتوبرزخ گرزداغ توماتحتش می کنندبزودی نوبت اونای دیگه هم میرسه
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    شارمهد،حبیب، زم، ته این صف بازه مصی مراقب خودت باش
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      1 0
      البته شارمهد نزدیک اعدامشه ان شاءالله و صددرصد
  • علی ترک IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    1 1
    من خودم ترک تبریزم لعنت بر هر چی پانترک و الهام علیف و اردوغان نه بسیجیم نه سپاهی تا خرخره لاتم هر چی تجزیه طلب ببینم یه چاقو فرو میکنم یاشاسین گوزل ایرانم
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    3 0
    انشالله تمامی تجزیه طلبان ایران ستیز و پان گراها و علیف پرستهای تروریست به زودی به سزای اعمالشان برساند
    • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      1 0
      سلام ان شاءالله اصله
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    چرا کشتینش قاتلا؟ ما داریم انقلاب میکنیم.معلومه که یک عده هم بیگناه کشته میشند. اصلا ایران تجزیه بشه.بدرک. حداقل تو یک تیکش راحت زندگی میکنیم. آذربایجان و سیستان و کردستان به چه دردی میخورن.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    0 0
    از سیلی خوردن نماینده ارباب پوتین در ترکیه توسط نماینده اکراین هم مطلب مفصل بزارید..خخخخخخخخخ
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      1 0
      منبع حرفات؟ بعدش نه ما ارباب پوتین هستیم نه پوتین ارباب ما
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    2 0
    تبریک میگم
  • ش. AE ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    3 0
    به درک واصل شد
  • مهدی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    کاش میشد اون حرامزاده علینژاد رو شکار میکردن میاوردنش ایران درسته ارزش اطلاعاتی نداره ولی بنظرم وقتی دستگیر و به ایران اورده میشد حساب دسته اقا دزده میامد که دیگه اراجیف علیه ایران نبافین
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
      0 0
      البته حرامزاده نیستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس