کد خبر 1486846
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
تمجید گواردیولا از آنچلوتی/ او پادشاه اروپاست +فیلم

پپ گواردیولا پیش از تقابل با رئال مادرید به تمجید از آنچلوتی پرداخت.

به گزارش مشرق، سه شنبه شب در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید میزبان منچسترسیتی است.

2 تیمی که فصل گذشته به مصاف هم رفتند و رئال توانست در برنابئو در لحظات پایانی یک بازگشت با شکوه به نمایش گذارد و تیم گواردیولا را شکست دهد.

تمجید گواردیولا از آنچلوتی/ او پادشاه اروپاست +فیلم

پپ پیش از دیدار با رئال در مصاحبه با «ملیسا ردی» و شبکه اسکای اسپورت به تمجید از این تیم و کارلتو پرداخت و لقب جالبی به مربی ایتالیایی اطلاق کرد.

گواردیولا گفت: زمانی است که به اتفاقات گذشته می‌اندیشم ولی سپس به خودم می‌آیم و می‌گویم که بعدش چی؟ من زمان زیادی برای این کار ندارم. من باید به بازی متمرکز باشم.

وی ادامه داد: بله فصل گذشته ما با رئال مادرید روبه‌رو شدیم، با همان مربی. قرار نیست من صحبت‌های مشابه داشته باشیم زیرا که هیچ چیزی مثل سال گذشته نیست.

تمجید گواردیولا از آنچلوتی/ او پادشاه اروپاست +فیلم

سرمربی منچسترسیتی اظهار داشت: در این رقابت (لیگ قهرمانان اروپا) کارلو آنچلوتی پادشاه است. کاری که او فصل گذشته انجام داد، فوق‌العاده بود.

برخی می‌گویند که خوش‌شانسی بوده که اصلاً اینطور نیست. وقتی شما چندین بازی را می‌برید، اصلا به شانس ربطی ندارد. شما یک چیز منحصربفرد دارید.

گواردیولا اظهار داشت: بازی با رئال یک آزمون بزرگ برای ماست. خیلی خوب است که چنین رقیبی داریم و می‌خواهیم تلاش کنیم که آنها را شکست بدهیم.

اگر شما می‌خواهید قهرمان شوید، باید تلاش کنید تا آنها را شکست دهید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس