چمران

رئیس شورای شهر تهران گفت: بحث شهرفروشی از دهه ۷۰ آغاز شد و در شهرداری تصمیم می‌گرفتند برای هر ساختمانی هر چقدر پول می‌دادند تراکم می‌گرفتند که قطعا این امر درست نبود.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه علنی جلسه امروز شورای شهر گفت: براساس قانون جدید مجلس، کمیسیون ماده ۵ اختیارات بیشتری دارد و در واقع در مجلس بر قوانین سابق تأکید شده است.

وی با بیان اینکه از دبیر کمیسیون خواسته ایم گزارش مستند از کار دو ساله خود منتشر کند گفت: مقایسه‌ای با دوره گذشته صورت می‌گیرد.

به گفته چمران، تعداد پرونده‌ها افزایش یافته و کار کمیسیون بیشتر شده است. بیشتر پرونده‌ها در گذشته از مناطق یک تا ۶ بوده است اما امروز پرونده‌ها برای مناطق جنوبی شهر هم است که برای بنده تعجب‌آور بود.

چمران ادامه داد: باید اجازه دهیم در خصوص تعداد پرونده‌ها کمیسیون پاسخگو باشد. بحث شهرفروشی از دهه هفتاد مطرح شد و در شهرداری تصمیم می‌گرفتند برای هر ساختمان هر چقدر پول می‌داد تراکم بدهند که قطعا این کار درست نبود و در کوچه‌هایی با عرض کم، ساختمان ۱۲ طبقه ساخته می‌شد.

چمران با بیان اینکه در آن مقطع طرح جامع و طرح تفصیلی وجود نداشت، گفت: در سال ۸۲ به دنبال تهیه این طرح رفتیم و دو طرح جامع و تفصیلی تصویب شد.

وی ادامه داد: نباید برخلاف طرح تفصیلی عمل شود و اگر طرح‌ها و اضافه‌طبقات براساس قانون نباشد تخلف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    از دهه ۷۰ تا الان وطنفروشی و خیانت شده و چپاول بیت المال نه شهر فروشی هر کس در اینکار دست داشته و داره خدا لعنتش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس