کد خبر 1487202
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
محمود کریمی وعده خود به مردم سیستان را عملی کرد

محمود کریمی مداح سرشناس کشورمان در سفر خود به شهرستان زابل و منطقه سیستان به مردم وعده داده بود که در حد توان صدای مردم درباره کم‌آبی این منطقه را به گوش مسئولان برساند، او این وعده خود را عملی کرد.

به گزارش مشرق، حاج محمود کریمی مداح سرشناس کشورمان در سفر خود به شهرستان زابل و منطقه سیستان به مردم وعده داده بود که در حد توان، صدای مردم درباره کم‌آبی این منطقه را به گوش مسئولان برساند، او این وعده خود را عملی کرد.

همزمان با ایام نیمه شعبان یعنی ۱۷ اسفندماه سال ۱۴۰۱ بود که مراسم جشنی برای مردم شهرستان زابل با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و مولودی‌خوانی محمود کریمی، سید مجید بنی‌فاطمه، سید محمود علوی و محمدحسین پویانفر برگزار شد. در حاشیه این مراسم این چهره‌های سرشناس کشور در مناطق مختلف سیستان حضور پیدا کرده و با مردم به گفت‌وگو پرداختند و با مشکلات آنان آشنا شدند.

مداحی محمود کریمی در جشن میلاد امام زمان(عج) در زابل

محمود کریمی مداح سرشناس کشورمان در این سفر به مردم وعده داده بود که در حد توان صدای مردم درباره کم‌آبی این منطقه را به گوش مسئولان برساند، او این وعده خود را عملی کرد و گفت: پیام شما مردم عزیز را در حد خودمان با دعوا به مسئولان می‌رسانیم یعنی با خواهش سراغ آن‌ها نخواهیم نرفت و مشکلات شما را در جلسات خود پیگیری می‌کنیم.

این مداح کشورمان در جلسات مناجات‌خوانی ماه رمضان خود در حرم مطهر رضوی با خوانش بخش‌هایی از نامه امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر، به مشکلات مردم سیستان هم اشاره کرده بود.

حال گروه رسانه‌ای همانطور که محمود کریمی وعده داده بود، مستندی از مشکلات مردم سیستان درخصوص کمبود آب تهیه کرده است تا صدای این مردم به واسطه توان رسانه‌ای این مداح بیشتر به گوش مسئولان برسد تا فکری برای این مشکل کنند.

این مستند را اینجا ببینید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    0 0
    درد و بلات بخوره تو سر عبدالحمید،که چقدر مشکلات تو سیستان بلوچستان بوده که این آقا تازه داره میگه.چه زجری کشیدن مردم اونوقت این آقا سالها لب باز نکرده اینهارو بگه،یه مداح از بیرون استان باید بره اونجا آخه.
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    مسولان ازخیلی وقت پیش صدای مردم سیستان راشنیده اندولی تاکنون موفق نشده اند کاری کنند.
    • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      0 0
      جالبه جناب عبدالخبیث یکبار هم به حق ابه رود هیرمند که دست هم کیشهای طالبانی خودش است اشاره ای نکرده است
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    جاویدچاه کبیر با بخشش سرچشمه هیرمند به افغانستان چنان سنگی به چاه انداخته که کسی نمی تواند کاری کند. باز دم مسئولان نظام گرم که لااقل پیگیر هستن عبدالحمید که به طالبان هیچی نمیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس