کد خبر 1487415
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
سهند

سایپا از محصولی جدید با نام سهند رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، خودرو سهند ابتدا قرار بود توسط سایپا عرضه شود ولی در نهایت قرار است تا در سال ۱۴۰۲ در کارخانه پارس خودرو مونتاژ شود و به بازار بیاید. مشخصات سهند مانند سایپا اطلس است و تفاوت خاصی با آن ندارد.

رونمایی از محصول جدید سایپا +عکس

امکانات خودرو سهند سایپا

لیست اولیه، از امکانات و تجهیزات سایپا سهند نیز مشخص شده است. احتمال تغییر در لیست آپشن‌های سهند وجود دارد:

  • دو ایربگ
  • تریم داخلی دو رنگ (سفارشی)
  • کروز کنترل و محدودکننده سرعت
  • فرمان دی‌کات هیدرولیکی
  • فرمان دی‌کات برقی (سفارشی)
  • سنسور فشار باد تایر
  • تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک
  • خروجی ۱۲ ولت
  • صندلی ۶ حالته دستی راننده
  • صندلی ۲ حالته برقی راننده (سفارشی)
  • صندلی راننده با گرمکن (سفارشی)
  • صندلی عقب با ایزوفیکس
  • روکش پارچه‌ای صندلی
  • روکش چرم صندلی (سفارشی)
  • چراغ دی لایت و اتولایت
  • سنسور عقب

رونمایی از محصول جدید سایپا +عکس

رونمایی از محصول جدید سایپا +عکس

رونمایی از محصول جدید سایپا +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    4 0
    دونه ای چند؟
  • شهریار IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    19 1
    دریغ از یک تغییر اساسی در بدنه با یک دستکاری ، مدل جدیدی خلق می کنیم شما به تفاوت های برندهای خارجی نگاه کنید مثلا تفاوت النترا و سوناتا
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    2 0
    چند هست این لگن!!!؟؟؟
  • کریم IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    2 0
    خدا وکیلی با چه رویی و با چه هدفی مثلا طراحی شده. قیافه ی ضایع ساینا...
  • فرزاد دوستی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 3
    بسم الله الرحمن الرحیم ابتدا لازم میدانم تولید خودرو جدید سهند را به مهندسین و کارکنان سایپا تبریک عرض نمایم در هر کشوری با توجه به توان دانش فنی نیروی انسانی آن کشور و توان مالی آن کشور جایگاهی خاص از صنعت خودرو سازی احراز میگردد لذا هر کشوری برای تولید خودرو مقتضیات خاص و منحصر به خود را دارد لذا تولید در اقتضای زمان در هر جایگاهی از تکنولوژی که میباشد برای آن کشور ارزش دارد از طرف دیگر عرضه خودرو از نظر قیمت باید مطابق و متناسب با توان مالی مردم برای استفاده باشد و زمانی ارزش حقیقی آن بدست خواهد آمد که عموم مردم توان خرید آنرا داشته باشند بعضی مواقع خیلی از آپشنها وجود دارد که خیلی مهم و حیاتی نیستند اما قیمت خودرو را خیلی گران میکند و علاوه بر بالا بودن قیمت در خدمات پس از فروش نیز با مشکل مواجه میشویم مانند کروز کنترل سرعت سانروف و غیره و ذالک ما در زمان جنگ هشت سال فقط از رنو پنج و پیکان استفاده کردیم اما پیکان خوب و با کیفیت و رنو پنج با کیفیت اینک تناسب توان تولید و توان مالی مردم باید باهم مطابق باشد و بنظر من تولید داخل کشور خودمان در اقتضای زمان از هیوندا ی کره با ارزشتر است در سال گذشته اینجانب اتاق جدیدی را برای ساینا طراحی تشریحی نمودم و بصورت کتبی برای واحد تحقیقات و نو آوری سایپا از ایلام از محل اینترنت آینده فکس نمودم که آقای غفاری نیز در جریان فعالیتهای من با سایپا است این خودرو از نظر استایل اتاق و چراغها دقیقا مطابق با طراحی است که اینجانب نوشتم و ارسال کردم امیدوارم که همان جریان و فعالیت و همکاری باشد که منجر به تولید این خودرو شده باشد البته خیلی سال است با سایپا فعالیت دارم و همکاری میکنم از سال ۹۱ تا کنون ولی سایپا برای این فعالیتها هنوز هیچگونه امتیازی مالی و یا هدیه ای به من نداده اما همین که توجه میکند و تولید را ارتقا میدهد باز هم برای ارزش دارد . با تقدیم احترام فرزاد دوستی از ایلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس