کد خبر 1487512
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
جزئیات تازه از انفجار خودرو نویسنده مطرح روسیه؛ «پشت فرمان بودم!»

نویسنده و سیاستمدار برجسته روسیه که از حمله تروریستی روز شنبه جان سالم به‌در برده است، جزئیات تازه‌ای از این حمله را به اشتراک گذاشت.

به گزارش مشرق، زاخار پریلپین، نویسنده، خبرنگار و سیاستمدار مطرح روسیه که صبح شنبه پس از انفجار خودروی وی در بزرگراهی در منطقه نیژنی نووگورود روسیه به کما رفته و دیروز به هوش آمد، می‌گوید که در هنگام وقوع انفجار، برخلاف همیشه، خودش پشت فرمان بوده است.

پریلپین در کانال تلگرامی خود درباره این حادثه نوشت: رسانه‌ها کمی ابهام ایجاد کردند. ساشا(الکساندر شوبین که همراه زاخار بود و در انفجار کشته شد) کنار صندلی راننده نشسته بود. من پشت فرمان بودم و انفجار زیر چرخ سمت او رخ داد.

به گفته زاخار، او پس از انفجار چند دقیقه هشیاری خود را از دست داده و سپس ساکنان منطقه که برای کمک آمده بودند، او را بیرون کشیدند.

همچنین به گفته نویسنده برجسته روس، او پنج دقیقه پیش از انفجار، دخترش را از خودرو پیاده کرده بود و در بیمارستان هم به او گفته‌اند که دو بمب زیر چرخ‌های اتومبیل کار گذاشته شده اما تنها یکی منفجر شده است.

در این حمله تروریستی که تنها یک کشته برجای گذاشت، هدف اصلی یعنی پریلپین، از هر دو پا دچار شکستگی شد. پلیس منطقه نیژنی نووگورود اعلام کرده که پروند تحقیقات درباره این حادثه باز شده و علاوه بر این، فردی به نام الکساندر پِرمیاکف، به ظن مشارکت در سوءقصد بازداشت شده و در بازجویی اعتراف کرده که از جانب سرویس اطلاعاتی اوکراین دستور داشته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    تا بوده همین آدمهای جنگ طلب بمیرن نه مردم عادی
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    خداوند ان‌ شاء الله هرچه زودتر این زلنسکی دلقک صهیونیست همجنس باز تروریست رو به درک اسفل السافلین منتقل و دنیا رو از دست اون و اوکراینی های نازی نجات بده!!!
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    0 0
    یکی میگه مرگ بر پوتین یکی میگه مرگ بر زلنسکی این وسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارند شاسی بلند تقسیم می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس