کد خبر 1487613
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
زندگی 100 روزه ستاره سابق بارسلونا در زندان

رسانه اسپانیایی از ۱۰۰ روزه شدن ایام حبس فوتبالیست مشهور خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از نشریه «اسپورت» اسپانیا، دنی آلوز با جرم "تجاوز به عنف" در حال گذراندن حکم است. بیش از ۱۰۰ روز از ورود دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا به زندان برایان ۲(در اسپانیا) با اتهام تجاوز جنسی می‌گذرد. در حال حاضر، این فوتبالیست برزیلی منتظر برگزاری دادگاه بعدی خود است که پیش از این، ۴ اظهارنظر متفاوت از این ماجرا برای دادگاه داشته است.

آلوز در این مدت بیش از ۳ ماه غالبا در اتاق زندان حضور دارد و خیلی کم به محیط های عمومی زندان می رود. او فقط گاهی به محیط ورزشی زندان می رود. در غیر این صورت در اتاق می ماند و جایی که برای تماشای تلویزیون می‌نشیند.

در مورد فیزیک بدنی او در مدت دوران زندانش، این فوتبالیست لاغرتر و ضعیف تر شده است. به گفته همسرش در برخی مواقع غمگین به نظر می رسد. با این حال، آلوز در مقایسه با زندانیان دیگر از امتیازاتی برخوردار است، البته نه در مورد غذا.

وضعیت آلوز در زندان چندان بد نیست ولی این فوتبالیست مشهور به شکل باورنکردنی اکنون ۱۰۰ روز در زندان را پشت سرمی گذارد و منتظر حکم نهایی دادگاه برای اتهام تجاوز است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرزند ایران IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    تیتر بزنید قانون شکنی را نمی شود خرید. مشرق این را منتشر کن. ایران جایی است که ثروتمندان با پولشان همه چیز را می خرند. تحصیلات عالیه. خدمت سربازی، زندان و غیره. قانون در این کشور به هر دلیلی مصلحتی و همراه با تبصره است عده ای به سادگی خود را تافته جدا بافته می دانند و قانون شکنی می کنند. اینجاست که باید گفت به واقع قانون برای ضعفاست
  • حمیدرضا IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
    0 0
    انوقت در کشور امام زمان ارواحنا فداه قوه قضاییه عاجز از برخورد با یه دروازه بان شاسکول ویه مهاجم قزمیط هستش!!هرجای دنیا یه فوتبالیست پلیس رابزند بدبخت میشه اینجا مشهورتر!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس