کد خبر 1487652
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
جنگ در وقت‌های اضافی/ ریورپلاته فاتح سوپرکلاسیکو شد+عکس

در بازی ریورپلاته و بوکاجونیورز در لیگ فوتبال آرژانتین ۷ بازیکن اخراج شدند و ۹ نفر هم کارت زرد گرفتند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ریورپلاته و بوکاجونیور در هفته پانزدهم لیگ آرژانتین که یکی از پرتنش‌ترین دربی‌های جهان لقب گرفته است، بار دیگر با جنگ و جنجال به پایان رسید.

پس از گل پیروزی‌بخش دقیقه ۹۳ «میگل بورخا» از روی نقطه پنالتی برای ریورپلاته، بازیکنان ۲ تیم با یکدیگر درگیر شدند. درگیری به حدی بود که نیروهای تأمین نظم در ورزشگاه مونومنتال و همچنین پلیس ضدشورش وارد ماجرا شدند.

پس از آرام‌شدن اوضاع که ۱۹ دقیقه طول کشید، داور از هم تیم سه بازیکن و همچنین «خورخه آلمیرون» سرمربی بوکاجونیورز را اخراج کرد.

گفته می‌شود ماجرا از آن جا آغاز شده که «سرخیو رومرو» دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد و فعلی بوکاجونیورز پس از دریافت گل در دقایق پایانی، توسط «آگوستین پالاونچینو» بازیکن حریف تحریک شده و هم‌تیمی‌های او به دفاع از گلر خود برخاسته بودند.

رومرو پس از پایان بازی گفت: ما خیلی ناراحت بودیم و احساس تلخ‌کامی داشتیم اما پالاونچینو به نزدیکی ما آمد و از شادی فریاد زد. من واکنش خوبی نشان دادم. او را گرفتم و به او گفتم چرا این کار را کردم. هم‌تیمی‌های من فکر کردند من می خواهم دعوا کنم و آن‌ها هم وارد ماجرا شدند.

پیروزی ریورپلاته باعث شد تیم «مارتین دمیکلیس» بازیکن سابق تیم‌های منچسترسیتی و بایرن مونیخ و سرمربی فعلی تیم آرژانتینی، با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به سن لورنزو، تیم دوم جدول لیگ آرژانتین قرار بگیرد.

تیم بوکاجونیورز هم در جدول ۲۸ تیمی لیگ آرژانتین، در رده سیزدهم قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس