کد خبر 1487709
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
برگزاری بزرگترین رزمایش نظامی نیروهای مسلح یمن

نیروهای مسلح یمن یک مانور بزرگ تحت عنوان «وفاداری به فرمانده شهید» را برگزار کرده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از از شبکه المسیره، این مانور توسط منطقه چهارم نظامی و با حضور یگان‌های همه تشکیلات و نهادهای نظامی نیروهای مسلح یمن با موفقیت برگزار شد.

برگزاری بزرگترین رزمایش نظامی نیروهای مسلح یمن +عکس

یک منبع نظامی یمن درباره این مانور گفت: این یکی از بزرگترین تمرین های نظامی نیروهای مسلح یمن است که در مساحتی به وسعت ۱۰۰ کیلومتر مربع انجام شد.

این منبع نظامی افزود: در این رزمایش، حمله به مواضع و پایگاه های فرضی آمریکا و اسرائیل شبیه سازی شد.

برگزاری بزرگترین رزمایش نظامی نیروهای مسلح یمن +عکس

وی گفت: هدف از برگزاری این رزمایش، بالابردن آمادگی جنگی و عملیات هجومی به مواضع دشمن بود.

نیروهای مسلح یمن روز اوایل فروردین ماه رزمایشی را با حضور یگان‌های نظامی این کشور و استفاده از انواع سلاح‌های یمنی برگزار کردند.

در این رزمایش که به مناسبت نهمین سالگرد ایستادگی در برابر ائتلاف متجاوز سعودی برگزار شد، حمله به هدف‌های متنوع از جمله کوهستانی، بیابانی و مناطق جنگلی شبیه‌سازی شد.

برگزاری بزرگترین رزمایش نظامی نیروهای مسلح یمن +عکس

یگان‌های نظامی از جمله پیاده‌نظام، یگان‌های زرهی، مهندسی، پدافند، پهپادی و موشکی با همکاری کامل و در نهایت آمادگی این رزمایش را برگزار کردند.

نیروهای شرکت کننده در این رزمایش با فرض وجود نیروی هوایی دشمن و متخاصم و در نظر گرفتن مقاومت شدید دشمن توانستند تمامی اهداف تعیین شده را محقق کنند.

عربستان از ششم فروردین ۱۳۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا حملات گسترده‌ای را علیه یمن به عنوان فقیرترین کشور عربی آغاز کرد.

این کشورها پس از هشت سال تجاوز به یمن و کشتار هزاران نفر و تخریب زیرساخت‌های این کشور نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه به دنبال ضربات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن به عمق خاک آن‌ها مجبور به کاهش تجاوزات خود شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس