به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای با انتشار تصویری در صفحه توئیتری خود نوشت:

مگر فرانسه، انگلیس، آمریکا، آلمان، روسیه و چین کشورهای منطقه ما هستند که جایگزین برجام شوند؟ چقدر راحت سیادت منطقه ای ینگه دنیا و اروپا را پذیرفته اید.حتی هسته ای صلح آمیز ما نیر منطقا ربطی به آنها ندارند.ما با علم به قانون جنگل مذاکره کرده ایم که فشار از روی ملتمان برداشته شود.

چقدر راحت سیادت منطقه‌ای ینگه دنیا و اروپا را پذیرفته‌اید

چقدر راحت سیادت منطقه‌ای ینگه دنیا و اروپا را پذیرفته‌اید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    27 3
    یعنی شما توقع دارید سرمایه های اسرائیل در ایران به اربابان آمریکایی و اسرائیلی و انگلیسی شون فحش و ناسزا بدهندو از اونا اظهار برائت کنند؟؟؟!
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      15 2
      کسی که نان مزدوری را خورد دیگر بی شرف و بی ناموس می شود و فقط تمجید ارباب را یاد می گیرد!!!
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    4 5
    در واقع مسیر صحیح یک برجام اروپایی است که با شرکت ایران، سوریه و لبنان و عراق و یمن و رئیس پارلمان اروپا و با نظارت روسیه و چین باید انجام شود. آمریکا و کانادا و استرالیا هم در برجام اروپایی 2 و 3 با شرکت مؤثر آمریکای جنوبی و آفریقا باید به برجام اروپایی ملحق شوند. در این صورت می توان تا حدی امیدوار بود که تنش آفرینی و تروریسم و جنگ افروزی و اشغالگری غربی کاهش یابد و در نهایت نابود شده و یا حتی الامکان محدود به اروپا و آمریکا شود.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    4 1
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس