کد خبر 1487856
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
اعتراف رئیس فدراسیون به تاثیر اشتباهات داوری روی بازی‌ها/ تاج به دیدار کولینا می‌رود

رئیس فدراسیون فوتبال به دیدار رئیس کمیته داوران فیفا خواهد رفت.

به گزارش مشرق، باتوجه به اقدام فدراسیون فوتبال ایران جهت برگزاری دوره داوری و کمک داوری فوتبال بانوان، دوره FIFA MA COURSE از امروز (سه‌شنبه) به تدریس اسماعیل الحافی و ماریا لوئیزا ویلا، مدرسان فدراسیون جهانی فوتبال درهتل آکادمی فوتبال آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این دوره با حضور مهدی تاج رییس، هدایت ممبینی دبیرکل، خداداد افشاریان عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران، مریم منظمی نایب رییس بانوان، علی تارقلی‌زاده رییس امور بین‌الملل، علی خسروی عضو کمیته داوران، دانیال مرادی سرپرست دپارتمان داوری برگزار شد.

مهدی تاج در این مراسم اظهار داشت: به الحافی و لوئیزا دو مدرس این دوره خوش آمد می‌گویم. از برگزاری چنین دوره‌هایی شخصا خوشحالم و معتقدم که اشتباهات داوری با همین دوره ها می‌تواند به حداقل برسد. معتقدیم که اشتباهات داوری سهوی است، با این وجود متاسفانه تاثیر خودش را روی شرایط بازی می‌گذارد.

اعتراف تاج به تاثیر اشتباهات داوری روی نتایج

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: از همه حاضرین در این نشست درخواست دارم که حداکثر بهره را از نکات و تجربیات ارائه شده توسط مدرسین این دوره ببرند تا شاهد پیشرفت بیشتری در حوزه داوری بانوان باشیم.

تاج در پایان گفت: فردا با هانی بالان، نایب رییس کمیته داوران AFC و عضو کمیته داوران FIFA و همینطور کولینا رییس کمیته داوران FIFA در قطر جلسه خواهم داشت و از آنها نیز دعوت کردیم تا به ایران سفر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    0 0
    اعتقاد پر منفعتی است آقای تاج.
  • رضا IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    2 0
    آقای تاج خودتان را به آن راه نزنید اظهرمن الشمس است که این اقدامات داوران اشتباه نیست مهندسی لیگ به نفع تیم سوگلی شما و باباحمیدشون هست. چرا هیچ وقت هیچ داوری به ضرر تیم سوگلی شما اشتباهی مرتکب نمی شود؟ و چرا همیشه تیم داوران شما به ضرر تیم مردم (استقال) اشتباه می کنند؟!!!!
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    2 0
    چرا اشتباهات داوری به نفع تیم خاص و به ضرر تیم‌هایی چون سپاهان و استقلاله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس