کد خبر 1487927
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
گلایه از رفتار فدراسیون کشتی در برخورد با پیشکسوتان/ مشتاقی: از دبیر گلایه دارم؛ «عمو بهرام» هیچ وقت از دهانش نمی افتد؛ اما زنگ هم نزدند!

پیشکسوت کشتی فرنگی کشورمان در خصوص غیبت خود در مسابقات جام تختی به عملکرد فدراسیون گلایه کرد.

به گزارش مشرق، رقابت های کشتی فرنگی جام تختی به عنوان یکی از مراحل مهم رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی از روز گذشته دوشنبه در سالن هفتم تیر تهران آغاز شده و امروز سه‌شنبه با معرفی نفرات برتر ۵ وزن دوم به پایان خواهد رسید.

در شرایطی که فدراسیون کشتی اعلام کرده بود، از رحیم علی آبادی، بهرام مشتاقی، محمد دلیریان، احد پازاج، علیرضا لرستانی، حسن رنگرز، علی محمدی، حسن حسین زاده، طالب نعمت پور و فرزاد ایمانعلی زاده به عنوان اعضای کمیته فنی این مسابقات دعوت شده است، اما تنها اعضای کادر فنی تیم ملی در سالن مسابقات حاضر شده‌اند و خبری از علی آبادی، مشتاقی، پازاج، دلیریان و لرستانی نیست.

بهرام مشتاقی در خصوص غیبت خود در کمیته فنی مسابقات بین المللی جام تختی اظهار داشت: در خصوص اینکه ما در کمیته فنی مسابقات جام تختی حضور داریم کسی به ما اطلاعی نداده است. وقتی به من نه ابلاغیه ارسال شده و نه حتی با من تماس گرفته نشده است از کجا بدانم که در کمیته فنی مسابقات جام تختی حضور دارم؟ من سال‌های سال در شورای فنی حضور داشتم و همه این موارد را می‌دانم و اگر می خواستند ما حضور داشته باشیم باید به ما ابلاغیه می‌دادند تا اعلام کنیم اصلا می خواهیم در کمیته فنی حضور داشته باشیم یا خیر. واقعیت امر این است که اصلا نمی‌دانستم مسابقات جام تختی داریم. ما آنقدر هم بی ادب نیستیم که خبر بدهند و یا ابلاغیه ای برای ما ارسال کنند و ما حضور نداشته باشیم. نهایت این موضوع این بوده است که ما اعلام می‌کردیم نمی‌خواهیم در این مسابقات حضور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

رئیس بعدی کشتی کیست؟

وی افزود: وقتی خبر نداریم و به ما چیزی نگفتند ما چگونه به سالن برویم و در کمیته فنی حضور داشته باشیم؟ اگر می خواستند که حضور داشته باشیم به هر طریقی که بود می توانستند به من خبر بدهند. بهرام مشتاقی که آدم ناشناخته‌ای نیست. آدرس منزل ما را هم می‌دانند. ما سال‌ها در این فدراسیون حضور داشتیم و کار کردیم. حالا 4 سال است که حضور نداریم. من از همه جا بی خبر همه هم به من زنگ می زنند که چرا به سالن نرفتم. چرا در کمیته فنی حضور ندارم. ما آدم حرفه‌ای هستیم. در این کار خودم سالها سرمربی و سرپرست تیم ملی، در شورای فنی فدراسیون حضور داشتم. در گذشته هم که عنوان های مختلف در کشتی فرنگی دارم.

مشتاقی عنوان کرد: از خود علیرضا دبیر هم گله مند هستم. هیچ وقت عمو بهرام از دهنش نمی‌افتد. خود دبیر حتی می توانست زنگ بزند بگوید عمو بهرام در کمیته فنی حضور داری می‌آیی یا خیر. علی آبادی دیروز با من تماس گرفت. تازه متوجه شدم کشتی است که سریع زدم تلویزیون آخرین کشتی که 97 کیلوگرم بود را دیدم و از کشتی آنها هم خوشم آمد. بدن‌های آماده ای هم داشتند. وقتی من اطلاعی ندارم چرا باید برم در سالن و پشت میز کمیته فنی بنشینم؟ برای من کسر شأن نیست؟

پیشکسوت کشتی در ادامه تصریح کرد: من خیلی هم افتخار می کنم که برای کشتی بتوانم قدمی بردارم. از همین جا هم اعلام می کنم من یک قدم هم برای کشتی بردارم کیف می‌کنم. حتی اگر دادن یک لیوان آب به کشتی ‌گیر باشد. کار کردن برای کشتی برای من یک افتخار است. مگر می‌شود بروم شرکت کنم و تیم انتخاب کنم وقتی هیچ اطلاعی ندارم؟ وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد و دیگران خبر ندارند همه فکر می‌کنند که به ما اطلاع دادند و ما دهن کجی کردیم و نرفتیم. در حال حاضر این فدراسیون است که به ما دهن کجی کرده است. اسم من در جراید و روزنامه ها همه جا پخش شده است که در کمیته فنی هستم اما خودم خبر ندارم.

وی با اشاره به جایگاه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: من از طرف دیگران رفقای خودم صحبت نمی‌کنم که سوءتفاهم پیش نیاید و فقط درباره خودم می‌گویم. من ابلاغیه نداشتم که به سال مسابقات نرفتم فردا نگویند بهرام مشتاقی ابلاغیه داشته و نرفته است. در این میان هیچ کس به ما اطلاع نداده، حتی امامی هم که سخنگوی کشتی و مدیر روابط عمومی است به من زنگ نزده است. من یک آدم حرفه ای هستم. اگر نخواهم بروم اعلام می کنم که نمی توانم در این مسابقات حضور داشته باشم. اگر ابلاغیه داشته باشم و نروم بی احترامی به فدراسیون و کادر فنی تیم ملی است که پشت میز کمیته فنی نشسته‌اند است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس