استقلال امیدوار به اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این که این تیم در فصل بیست و دوم لیگ برتر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت گفت: نه تنها این مشکلات کمتر نخواهد شد بلکه وضعیت بد استقلال ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، محسن گروسی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: استقلال در طول این فصل با مشکلات زیادی مواجه شد. تغییر پی در پی مدیران عامل باشگاه، حذف از آسیا، مشکلات مالی و اشتباهات داوری به استقلال ضربات جبران ناپذیری زد. فکر می کنم این مشکلات برای استقلال تمام نخواهد شد.

وی افزود: استقلال به دلیل فشار زیاد مشکلات و حواشی که برایش بوجود آمد تا حدودی از قهرمانی دور شده است. شکست برابر پرسپولیس و تساوی برابر نفت آبادان فاصله این تیم را با سپاهان و پرسپولیس بیشتر کرد و حالا باید امیدوار باشد تا در دو هفته پایانی نتایج به گونه ای رقم بخورد که همه چیز به سود آبی ها تمام شود.

گروسی در ادامه گفت: با اینکه استقلال مشکلات زیادی داشت اما عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت. نتایج قابل قبولی گرفت اما در این هفته های پایانی شرایط آنقدر سخت شد که تمرکز از بین رفت و باعث شد استقلال نتواند از موقعیت های بدست آمده استفاده کرده و به برتری برسد.

بیشتر بخوانید:

تصمیم هیئت مدیره استقلال؛ برهانی رفت، حاجیلو آمد

مهاجم سابق آبی پوشان ادامه داد: البته جدای از مشکلات، بدشانسی گریبان استقلال را هم گرفت. و این تیم برابر صنعت نفت آبادان سه بار تیر دروازه حریف را لرزاند که اگر یکی از آنها به گل تبدیل می شد شرایط برای استقلال تفاوت زیادی پیدا می کرد.

وی در مورد بحث داوری و انتقادهایی که از قضاوت های هفته های پایانی صورت می گیرد گفت: در این فصل از شروع بازیها تا الان که به پایان لیگ نزدیک می شویم هر هفته مشکلات داوری وجود داشته، همه معترض هستند که قضاوت ها درست نیست و از اشتباهات داور متضرر شده اند.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: یکی از تیم هایی که بیشتر از همه ضرر کرد استقلال بود چندین پنالتی این تیم گرفته نشد که می توانست شرایط را رای استقلال تغییر دهد اما در مجموع امیدوارم در دو هفته پایانی لیگ قضاوت ها آنقدر عادلانه باشد که حقی از تیمی از بین نرود ضمن اینکه باید امیدوار باشیم برای فصل جدید سیستم VAR به فوتبال ما بیاید تا اشتباهات داوران ما با این سیستم به حداقل برسد.

وی در پایان و در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر مس رفسنجان گفت: آبی ها باید این دیدار را با برد به پایان برسانند. شکست یا تساوی کار را برای آنها تمام خواهد کرد البته باید امیدوار باشند که اتفاقات غیر قابل پیش بینی در فوتبال برای سپاهان و پرسپولیس رخ دهد تا آنها همچنان امیدوار به هفته پایانی بروند. البته مس هم نمی خواهد مقابل هوادارانش بازنده باشد ولی استقلال اگر به دنبال قهرمانی است حتما باید این دیدار را با پیروزی به پایان برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    تا آنجا که من بخاطر دارم اتفاقات غیر مترقبه در حوزه مهندسی لیگ به نفع تیم سوگلی باباحمیدشون بوده نه به نفع واقعیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس