کد خبر 1488205
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
باهوش‌ترین فوتبالیست دنیا از نظر ستاره فرانسوی

مهاجم سابق فوتبال فرانسه می‌گوید هافبک منچسترسیتی باهوش‌ترین بازیکن جهان است.

به گزارش مشرق، تیری هانری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه‌های آرسنال و بارسلونا معتقد است کوین دی‌بروین یکی از بهترین بازیکنان میانی تاریخ فوتبال است.

دی‌بروین در تساوی سه‌شنبه شب منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گل تیمش را با شوتی سرکش به ثمر رساند تا سیتیزن‌ها از شکست در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو فرار کنند.

هانری هم پس از این مسابقه لب به تمجید از ستاره بلژیکی سیتی گشود و او را با ژاوی و اینیستا، هم‌بازی‌های سابق خود در تیم بارسلونا مقایسه کرد.

ستاره سابق فرانسوی که به‌عنوان کارشناس در برنامه لیگ قهرمانانِ شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس صحبت می‌کرد، درباره دی‌بروینه گفت: ذهن کوین، بهترین چیزی است که تاکنون دیده‌ام. او باهوش‌ترین بازیکنی است که من در زندگی‌ام دیده‌ام.

هانری سابقه ۶ سال کار کردن با دی‌بروینه در تیم ملی بلژیک را داشته است. ستاره سابق فرانسوی دستیار روبرتو مارتینز در شیاطین سرخ بود و با نسل طلایی فوتبال بلژیک به مقام سومی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رسید.

منچسترسیتی و رئال مادرید چهارشنبه آینده دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه اتحاد منچستر برگزار خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس