دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشند

رئیس جمهور با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات» اظهار داشت: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار هماهنگ باشند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت، با اشاره به لزوم هماهنگی در «قیمت‌گذاری کالاها و خدمات» تاکید کرد: دستگاه‌ها در تعیین تعرفه کالا و خدمات با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هماهنگ باشند تا در حق تولید کننده و همچنین مصرف کننده احجاف نشود.

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر ضرورت «مبارزه با فساد» و مقابله با هرگونه «تبعیض و روابط ناسالم اداری» نظارت و پیشگیری را مؤثرترین و مهم‌ترین عامل مقابله با مفاسد دانست و تصریح کرد: مقابله با فساد زمانی مؤثر است که مردم در عمل احساس کنند دولت مردمی به تمام قوانین و ضوابط پایبند بوده و اجازه نمی‌دهد هیچ مدیر یا کارمندی از قدرت و منابعی که در اختیار دارد، سوءاستفاده کند.

رئیسی «صداقت» را از عناصر مهم حکمرانی دانست و با تاکید بر صادق‌الوعد بودن دولت و لزوم پیگیری به موقع کارها گفت: مردم از دولتمردان انتظار دارند علاوه بر صدق نیت، در گفتار و عمل هم صادق باشند و هرجا امکان انجام کاری را نداشتند، صادقانه علل آن را با مردم در میان بگذارند.

رئیس جمهور «حمایت از نخبگان» در همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی را ضروری دانست و تصریح کرد: حمایت از نخبگان مختص و منحصر به یک دستگاه نیست و همه ارکان دولت و حاکمیت باید در راستای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری و بر اساس نیاز کشور به نخبگان توجه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس