کد خبر 1488838
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
درویش: حذف پرسپولیس از آسیا توطئه است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد این باشگاه تمام مدارک لازم برای کسب مجوز حرفه‌ای را بارگذاری کرده است، اما عده‌ای در تلاش هستند تا برای سرخپوشان مشکل ایجاد کنند.

به گزارش مشرق، رضا درویش پیش از آغاز دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم با انرژی مثبتی که می‌فرستند تیم با نتیجه خوب از زمین بیرون بیاید و مهیای روز آخر و قهرمانی بشویم.

وی در مورد اینکه از روز گذشته اظهارات جدیدی درباره مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس مطرح و باعث نگرانی هواداران این تیم شده است، گفت: براساس اسناد و مدارک ما مشکلی نداریم، اما اگر عده‌ای در پی این هستند که ما را حذف کنند باید از آنها سؤال کنید. براساس اسنادی که ما قرار بود بارگذاری کنیم تمام اسنادی را که برای گرفتن مجوز حرفه‌ای لازم بود، مهیا کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل مالیاتی برانکو حل شده است، خاطر نشان کرد: بله!

درویش در واکنش به صحبت‌های ضد و نقیض مطرح شده و توئیت‌های زده شده در این باره نیز تصریح کرد: از کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند بپرسید. متأسفانه یکسری برنمی‌تابند ما مجوز حرفه‌ای بگیریم. از روز اول و حتی قبل از اینکه زمان مجوز حرفه‌ای تمام شود، عده‌ای دنبال این بودند که چطور می‌توانند مجوز را باطل و مشکل درست کنند. ما به هواداران می‌گوییم؛ ما تمام کارها را انجام دادیم و مابقی را باید حقوقی‌ها بگویند و تا امروز هم کم و کاستی به ما نگفتند.

وی در مورد مشکل مالکیتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و توئیت‌های قربان‌زاده در این زمینه گفت: این با نامه‌ای که گرفتیم مشکل را حل کردیم، اما این بد است که این مسائل دهان به دهان می‌گردد و عوامل AFC می‌گویند چه خبر است که خودشان دوست ندارند تیم کشورشان بالا برود! این چه برخوردی است و همه دوست دارند مشکلی ایجاد کنند تا تیم‌شان به مسابقات نرود، در حالی که این یک کار ملی است و ایران مطرح است. حداقل برای ایران این کار را کنیم تا از این موهبت بی‌بهره نماند.

«آیا پرسپولیس امسال در کسب جام دبل خواهد کرد؟»، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال تأکید کرد: ان‌شاءالله اگر خدا کمک کند حتماً این کار را انجام می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    #پررویی نجومی حکومتی
  • حقیقت گو IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    آیا پیروزی امسال دبل خواهد کرد ؟ درویش: بله اگر داوران عزیز و فدراسیون و مافیای شرط بندان عزیزم همچنان از ما حمایت کرده و سر رقیب را گوش تا گوش ببرند چرا که نه !!!
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    6 2
    بزار حذف بشه بره پی کارش.
  • حسین IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    البته به لطف پنالتی های تقدیمی و نتایج مهندسی شده توسط هیئت داوران ،حتما یه عده دست بکار شدن تیم خاص قهرمان بشه
  • شبخیز IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    حالا حذف هم نشوید روبروی تیم‌های عربستان و ژاپن حرفی برلی گفتن نداری آنجا یار دوازدهم ندارید
  • محمد IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    توطئه ای در کار است توطئه ای بزرگ در کار است
  • Rajabi IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    بله توطئه بود نه برای شما بلکه برای سرورتون تاج ایران کاری کردن که تایید نشه شما بالا برید همه کاری کردن که تاج کبیر از آسیا حذف بشه که شما جایگزین بشید حالا میگی برای شما توطئه دارن درست میکنن واقعا خنده داره یک چیزی بگید که یکی باور بکنه دیگه هنای شما پیش مردم رنگ ندارم با این کثیف کاری های که دارید میکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس