پیروانی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام توان در بازی آخر مقابل نساجی به میدان می‌رویم و مطمئن باشید غرور ما را نمی‌گیرد.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی پس از برتری پرسپولیس در دیدار مقابل گل‌گهر در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. به هواداران تبریک می‌گویم. این استادیوم باید از پرسپولیسی‌ها پر شود. از کسانی که استارت تعمیرات استادیوم آزادی را زدند ممنونم و امیدوارم هر چه زودتر ظرفیت تماشاگران بیشتر شود تا علاقمندان بیشتری برای تشویق تیم محبوبشان بیایند.

وی ادامه داد:‌ یک فینال دیگر داریم. همه بازی‌ها سخت است و همه از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند. امیدوارم در بازی آخر مقابل نساجی بتوانیم یک هدیه خوب به هواداران بدهیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم و باشگاه هم همه تلاشش را می‌کند. همه دست به دست دادیم تا این تیم قهرمان شود. مطمئن باشید غرور ما را نمی‌گیرد. این تیم عشق میلیون‌ها طرفدار است و امیدواریم بتوانیم قهرمانی را به آن‌ها هدیه بدهیم.

پیروانی در خصوص درخشش مهدی ترابی نیز بیان کرد: همه بازیکن‌ها خوب هستند. مهدی هم جزو خانواده پرسپولیس است. وظیفه بازیکن این است که تلاشش را کند تا تیم برنده شود.

وی در مورد بازی آخر پرسپولیس در مقابل نساجی نیز گفت: خدا را شکر همه جا هوادار داریم. مطمئن باشید که با جان و دل، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی آخر برنده باشیم و قهرمان شویم.

پرسپولیس با برتری چهار بر صفر مقابل گل‌گهر با ۶۳ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد. این تیم روز ۲۸ اردیبهشت ماه در هفته پایانی به میهمانی نساجی می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناهید IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    مجیدی ششتقلالی عروس عرب و شله زرد اصفهان فوتبال ایران را کثیف کرده اند. داور شله زرد پیکان کثافت بود.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    0 0
    از فرشهای سرقت شده تیم ملی چه خبر ؟جناب سارق محکوم شده در دادگاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس