کد خبر 1488906
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
ربیعی: در 5 دقیقه‌ای که تمرکز لازم را نداشتیم، گل اول را خوردیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در ۵ دقیقه‌ای که باید با تمرکز بالا بازی می‌کردیم از نظر تمرکز پایین بودیم و همان باعث شد گل اول را بخوریم.

به گزارش مشرق، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در ۵ دقیقه‌ای که باید با تمرکز بالا بازی می‌کردیم از نظر تمرکز پایین بودیم و همان باعث شد گل اول را بخوریم.

محمد ربیعی پس از شکست ۲ بر یک مقابل استقلال اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب، جذاب و با سرعت بالایی بود. موقعیت‌های خوبی روی دروازه هر دو تیم ساخته شد. به استقلال تبریک می‌گویم. یکی دو لحظه بعد از گلی که زدیم را از دست دادیم. تیم ما نشان داده در دفاع ضربات ایستگاهی خوب است اما روی گلی که با ضربه ایستگاهی خوردیم، امروز یک لحظه اشتباه شد.

وی افزود: در ۵ دقیقه‌ای که باید با تمرکز بالا بازی می‌کردیم از نظر تمرکز پایین بودیم و همان باعث شد گل اول را بخوریم. حالا روی خطایی که داور گرفت هم بحث زیاد است. روی گل دوم هم مهدی قائدی نبوغ خوبی داشت. ۲ بازیکن ما را همزمان برداشت. موقعیت‌هایی داشتیم که ضربات نهایی ما تبدیل به گل نشد. به هرحال بازی بسیار خوب و با سرعت بالا بود.

ربیعی در خصوص ضرر مس رفسنجان از اشتباهات داوری این فصل، عنوان کرد: نظرم این است که وقتی شما از نظر اشتباهات داوری رتبه اول را دارید به اذعان کارشناسان داوری و از نظر سود بردن از داوری هم رتبه پایینی دارید، باید ببینید در باشگاه‌های دیگر هم همین اتفاق می‌افتد؟ حدود ۱۵ امتیاز را با اشتباهات داوری از دست دادیم. ما می‌گوییم ۱۰ امتیاز روی اشتباهات داوری بود، ۵ را برگردانند جایگاه الان و آینده مس رفسنجان متفاوت خواهد بود. از نظر شخصیتی خیلی علاقه مند نیستم به این مساله بپردازم. شده و چه کار می‌توانیم کنیم؟ اما در باشگاه‌های دیگر این میزان نیست. باید طوری برخرود شود که انتخاب‌های داوری برای تیم‌هایی مثل مس رفسنجان اصلح تر باشد و اشتباهات کمتری رخ بدهد.

سرمربی مس رفسنجان در مورد داوری بازی امروز گفت: سیدمهدی سیدعلی به غیر از یک صحنه خوب کار کرد. مسلط و با تجربه بود. بعضی اوقات از حرف‌های من برداشت غلط می‌شود. بماند افرادی هستند که دوست دارند بنابر منافع شخصی صحبت کنند اما من اینطور نیستم. در این مدت کاری که توانستم را انجام دادم. با باشگاه مس و شهر رفسنجان هم ارتباط دو طرفه دارم. به همان میزان که من تلاش کردم، این شهر به من لطف داشته و ۴ سال خوب اینجا داشتم. من به عنوان یک سرمربی صحبت می‌کنم. الان مس رفسنجان پنجم است. سال قبل ششم و قبل از آن هشتم بوده، قبل از آن در لیگ یک دهم بوده و رتبه رتبه بالا آمده است.

وی تصریح کرد: برای فصل بعد اگر من سرمربی باشم اول از خودم انتظار دارم که این رتبه را ارتقا بدهم. مردم و اهالی فوتبال هم این انتظار را از من دارند. برای اینکه در رتبه‌های چهارم بالاتر قرار بگیرید در لیگ ما یک حوزه رقابتی وجود دارد. مس رفسنجان باید در این حوزه با چند تیم رقابت کند. تیم‌هایی که هم الان در حال رقابتیم و اینکه خودشان را برای فصل آینده مهیا می‌کنند تا به سهمیه آسیایی برسند. باید تمام ابعاد یک رقابت رعایت شود تا من هم به عنوان سرمربی در این چرخه قرار بگیرم. ربیعی تصریح کرد: برای همین اگر مس رفسنجان می‌خواهد با باشگاه‌های بزرگ و با اصالت رقابت کند باید در تمام حوزه‌ها کار کند. فقط بودجه نیست. بحث منابع انسانی، امکانات، سخت افزار و ... وجود دارد. حرف من این است. خودم دوست دارم سرم پیش این مردم بالا باشد. الان پایان فصل است. ان‌شاالله با رتبه خوب تمام کنیم. نسبت به فصل قبل از نظر امتیازی رشد کردیم. از لحاظ رتبه هم بالاتریم. دوست دارم مردم رفسنجان از ما راضی باشند. قطعا نقد به ما وارد است. نقد منصفانه را با جان و دل می‌پذیریم. نمی‌توانم در تمامی ابعاد برای این باشگاه تولید ایجاد کنم. باید انتظارات را برآورده کنم. دوست ندارم فرداروزی که خدای ناکرده انتظارات را برآورده نکردیم این هوادار که به ما لطف دارد از من دلشکسته و ناراحت شود.
وی افزود: امکانات رفسنجان رو به پیشرفت است. ۴سال سرمربی این تیم هستم دو سال در چمن مصنوعی بازی کردیم. یک سال در سرچشمه بودم. امسال هم کیفیت زمین ما به کیفیت مدنظر نرسیده ولی رفته رفته بهتر شده است. قرار است این چمن را بردارند و زمین کاشت بهتری داشته باشد. فضایی که مدنظر من است، دوست دارم شرایط مس رفسنجان هم مثل باشگاه‌های دیگر باشد. خوشحالم سال به سال از برنامه‌های باشگاه جلوتر بودیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس