کد خبر 1489093
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
خطری که تاج از سر فوتبال ایران دور کرد؛ دوران ولاپان گذشته است

بحث‌های رسانه‌ای پیرامون ماجرای مالکیت استقلال و پرسپولیس و افشای اقدامات انجام شده پیرامون حل این مشکل باعث شد حضور این دو باشگاه در آسیا حداقل یک فصل دیگر عقب بیفتد.

به گزارش مشرق، در حالی که حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده و احتمال دارد پرسپولیس هم به چنین سرنوشتی دچار شود، بحث‌های بیهوده در خصوص مالکیت مشترک این دو باشگاه باعث حساسیت کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌شود.

اینگونه بی احتیاطی ها می‌تواند مشکلات زیادی را برای فوتبال کشور ایجاد کند. روزگاری بود که انتشار اخبار در یک بازه زمانی میان مدت تاثیرش را می گذاشت اما امروز و با ورود اینترنت،کسری از ثانیه برای انتقال پیام نیاز است.

در گذشته هم برخی مدیران فوتبال کشور چنین اشتباهای را رقم زدند. تابستان سال ۸۱، علی فتح الله زاده،مدیرعامل وقت استقلال در مصاحبه ای مطبوعاتی با انتقاد از پیتر ولاپان، دبیرکل وقت کنفدراسیون فوتبال آسیا جمله معروف خود را به کار برد و گفت:«ولاپان کیه؟»

این جمله بازتاب گسترده ای در فضای رسانه ای کشورمان داشت و تا چند روز درباره آن بحث و تبادل نظر می شد اما نکته جالب اینکه چند ماه بعد ولاپان که به کشورمان سفر کرده بود در برنامه بازدید خود از باشگاه‌ها به محل باشگاه استقلال هم رفت و برخورد گرمی با فتح الله زاده داشت و بعدتر که از مصاحبه جنجالی فتح الله زاده باخبر شده بود گفته بود از این اظهارات خبر نداشته است.

امروز ۲۲ سال از آن روزها،گذشته و هر اظهارنظری می‌تواند تبعات زیادی به دنبال داشته باشد. در شرایطی که رئیس فدراسیون فوتبال توانسته تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال شده بود را از میان ببرد، بحث‌های رسانه‌ای پیرامون ماجرای مالکیت استقلال و پرسپولیس و افشای اقدامات انجام شده پیرامون حل این مشکل باعث شد حضور این دو باشگاه در آسیا حداقل یک فصل دیگر عقب بیفتد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    تاج خودش منشا فساده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس