اسماعیل حلالی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان باید بدانند که در فوتبال حرفه‌ای صحبت‌ درباره نقش دست‌های پشت پرده در قهرمانی پرسپولیس در آخر فصل غیرحرفه‌ای است.

سرویس ورزش مشرق _ روز گذشته ( ۲۲ اردیبهشت) در هفته بیست و نهم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار حساس در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت. شاگردان یحیی گل‌محمدی در این دیدار موفق شدند ۴ گل به ثمر برسانند تا همچنان جایگاه نخست جدول لیگ برتر را در اختیار داشته باشند. از طرفی سپاهان اصفهان نیز موفق شد در خانه با ۵ گل از سد پیکان عبور کند تا تکلیف قهرمان لیگ برتر در هفته آخر مشخص شود.

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار پرسپولیس و گل‌گهر به مشرق گفت: بازیکنان پرسپولیس روز گذشته از لحاظ روحی و روانی به خوبی آماده شده بودند. پرسپولیس نسبت به بازی‌های گذشته، در این بازی متفاوت ظاهر شده بود. بازیکنان استرس هفته‌های آخر لیگ را به خوبی کنترل کرده بودند و با آرامش کافی و بدون اشتباه توانستند به خواسته‌های خود برسند. ما نیاز داریم تا یک هفته دیگر به همین شکل، با آرامش بازی خوبی از خود نشان دهیم و با کسب سه امتیاز قهرمانی لیگ را جشن بگیریم.

فدراسیون باید با امثال بازیکن سپاهان برخورد کند/ پرسپولیس هم مثل همه تیم‌ها از داوری سود و ضرر کرده است

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور پرشور تماشاگران در این دیدار خاطر نشان کرد: حضور حداکثری تماشاگران در استادیوم حق طبیعی باشگاه پرسپولیس است و همه بازی‌ها باید به این شکل برگزار شود. این کار باعث می‌شود که بازیکنان متوجه هواداران شوند و بدانند که پرسپولیس چه قدر هوادار دارد تا تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی ادامه داد: حالا قهرمانی پرسپولیس دست خود تیم است. پس از تساوی سپاهان برابر ملوان در هفته بیست و هفتم، ما به خوبی از اشتباهات آنها استفاده کردیم و حالا اگر بازی آخر را پیروز شویم، کارمان به اما و اگر نمی‌رسد. بازیکنان باید این هفته خیلی خوب تمرین کنند و مشکلات را کنار بگذارند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را در بازی آخر به نمایش بگذارند و با قهرمانی در لیگ شرایط روحی را برای کسب جام حذفی بالا ببرند. پرسپولیس اگر بتواند قهرمان لیگ برتر شود، من خیلی خوشبین هستم که در جام حذفی هم پس از یک دوئل جذاب بین سرخآبی‌ها شاهد قهرمانی قرمزپوشان باشیم.

حلالی در مورد مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان مبنی بر اینکه دست‌های پشت پرده می‌خواهند تا پرسپولیس قهرمان شود، گفت: بازیکنان باید بدانند که در فوتبال حرفه‌ای این صحبت‌ها در آخر فصل درست نیست. وقتی بازیکنی در آخر فصل چنین مصاحبه‌ای می‌کند، هم سازمان لیگ و هم کمیته انضباطی باید مقابلش بایستند. تیم فوتبال سپاهان در این فصل بیشتر از پرسپولیس برای بازیکنان و کادر خود هزینه کرده است، به همین دلیل اصلا این حرف‌ها را حرفه‌ای نمی‌دانم و نهادهای مربوطه باید با چنین بازیکنان به ظاهر حرفه‌ای برخورد کند تا بازیکنان فراموش نکنند که وظیفه‌ی آنها فقط بازی کردن است.

وی افزود: پرسپولیس مانند سایر تیم‌ها در این فصل از نظر داوری هم ضرر کرده و هم سود کرده است. در طول یک فصل نمی‌توان گفت که داور به سود یا به ضرر یک تیم کار کرده است. شاید در یک بازی اشتباهی شود ولی نمی‌توان عملکرد کلی فصل را به داوری ارتباط داد. روز به روز لیگ برتر ما به سمت حرفه‌ای شدن حرکت می‌کند ولی رفتار غیر حرفه‌ای بازیکنان نشان می‌دهد که ما باید از لحاظ شخصیتی و رفتاری هم پیشرفت کنیم. امیدوارم که روی این مسئله هم کار شود و در این مورد هم خود را بالا بکشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    4 9
    این همه هیاهو ناشی از ترس اینان است وگرنه کدام نگاه حق بین است که از دستهای اشکار و پنهان حمایت گر دولتی و غیر دولتی موثر بر مسابقات و نتایج ان ؛ جهت به قهرمانی رسانیدن دو تیم تهرانی غافل باشد نتیجه ان هم این می شود که تیمهایی ضعیف داریم که در مسابقات برون مرزی موجب خجالت می شوند
    • US ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      2 0
      نه اینکه سپاهان خیلی موفق بوده النصر ۵ تا بهتون نزد حتی از گروهتونم نتونستید برید بالا
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    13 6
    وقتی تو ورزشگاه نقش جهان با تیم ملوان مساوی می کنید ، اونوقت پرسپولیس مقصره؟
  • امیر IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    8 4
    باید با این بازیکن بی اخلاق که برای مطرح شدن و دیده شدن هرگونه مضخرف و یا دست های پنهان باشگاه خودش را اینچنین بی پروا فریاد می زند برخورد شدید گردد.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    4 9
    شما لنگی ها خیلی رو دارید. آقای نورافکن واقعیت ها را گفتند. یعنی حرف 15 تیم لیگ برتری را زدند.
    • پنحعلی ۵ IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      2 1
      گفتین ۱۵ تیم یادم اومد انگار حق تبلیعات ۱۵ تیم رو یک تیم خورده
  • اسد IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    4 8
    آره با همه که برخورد میکنه و پرسپولیسو قهرمان میکنن این که معلومه.تابلو شده
  • بهروز IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    8 6
    میشه یدونه سود از داوری برا پرسپولیس رو بفرمایید بازی با پیکان از دوپنالتی یکی رو گرفتن مقابل کیسه پنالتی واضح رو نگرفتن چون بردیم بیخیال شدیم این شده سود از داوری
    • کریم IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      2 1
      بله پنالتی مقابل مس رفسنجان که دو متر پشت محوطه خطا اتفاق افتاد و پنالتی اعلام شد بله پنالتی مقابل پیکان که حتی کسانی که فوتبال را هم دنبال نمیکنند خنده شان گرفت بله گرفتن حق میزبانی مسلم تیم پیکان و مجبور کردن آنها در بازی در زمین تیم شما بله ......
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    3 1
    تصور کنید شیری بر شکار خود چنبره زده معلومه که کفتارها دور و برش زوزه بکشند و آب از لوچه هاشان سرازیر شود.
  • غدیر IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    2 2
    تنها پنالتی که اشتباها برای پرسپولییس تو کل فصل گرفتن بازی با تراکتور بود که اونم گل نشد. اگه مورد دیگری هست رو کنن. این مزخرفات از سر فشار سوزی و ناامیدی و استیصال کسانین که مولتی ملیاردی حقوق میگیرن و با قهرمان نشدن منافعشان بخطر میفته.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    3 1
    یکی نیست بگه پرسپولیس رو با تبانی صدر نشین کردن شما چرا سوم میشین آخه هیچی هم نیستین
  • حسن IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    1 1
    جالبترازهمه اینه که این حرفها روبعدازبازی میزنه که یکی ازمشکوکترین وجنجالی ترین داوری ها رو بخاطراخراج بازیکن پیکان ودادن دوکارت زرد در۵ثانیه وپنالتیهای مشکوکش داشته،پرژکتوراول بایدیه سری به خودش وشله زرد بزنه بعد ازروی جو گیری بیادحرفهایی روبزنه که بیشترتیم خودش روزیرسئوال میبره!
  • کریم IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    2 1
    دست پشت پرده ای در کار نیست کاملا دست ها بیرون و آشکارا در حال فعالیت هستند وزارت ورزش و فدراسیون پیشاپیش قهرمانی عادلانه پرسپولیس را تبریک عرض میکند.
  • محراب IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 3
    راست میگه به اونا چی که پرسپولیس سوگلی وزارت ورزشه؟ چه معنی داره همه شرایط واسه یه تیم مهیا بشه دیگری دخالت کنه؟
  • Omid IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 1
    من پرسپولیسی هستم. تیم استقلال تهران عالی بازی می کند اما رفتارهای کنار زمین ساپینتو باعث شد استقلال تهران دوم هم نشود. در مورد سپاهان اصفهان اگر تاج نبود فساد اصفهانی ها مشخص تر می شد و تیم سپاهان اصفهان که حق کارگران فولاد مبارکه را خورده است پنجم جدول بود. در مورد پرسپولیس یک بار شاید داوری به سود پرسپولیس بوده باشد اما پرسپولیس مهاجم ندارد و لوکادیا را فراری دادند و اگر دربی رفت لوکادیا بود پرسپولیس برنده می شد باز هم با رفتن لوکادیا و گلزنی عمری پرسپولیس پنج امتیاز جلوتر بود پرسپولیس به گفته خود استقلالی های محترم بازیکنان با تجربه دارد. در آخر بگویم خدا فریاد مس کرمان برسد.
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    اگر پیام حیدری پنالتی هاب استقلال رو تو دربی میگرفت الآن سپاهان قهرمان بود تاج کلاهتو بالاتر بگذار حق سپاهان رو خوردند یه آب هم روش
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    افشاریان و حيدري ستاره های درخشان پرسپولیس بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس