بزرگترین خطری که لبنان را تهدید می‌کند چیست؟

رهبر مسیحیان مارونی لبنان تاکید کرد که  مهاجران سوری خطر فزاینده و بزرگی برای لبنان هستند و از سازمان ملل متحد خواست تا به آن ها کمک کند.

به گزارش مشرق، بشاره پطرس الراعی، رهبر مسیحیان مارونی لبنان با هشدار درباره ادامه حضور پناهجویان سوریه ای در لبنان، آنان را خطری بزرگ برای کشور دانست.

رهبر مسیحیان مارونی لبنان در اظهارنظری گفت که اگر مسئولان عزمشان را جزم می کردند و مذاکرات لازم را با سازمان ملل و جامعه جهانی در زمینه بازگشت مهاجران سوریه ای به کشورشان ادامه می دادند این اتفاقات ناگوار نمی افتاد.

وی در ادامه تاکید کرد که مهاجران سوری خطر فزاینده و بزرگی برای لبنان هستند و از سازمان ملل متحد خواست تا به آن ها کمک کند.

پیش از این هم اداره کل امنیت عمومی لبنان اعلام کرد که بازگشت داوطلبانه مهاجران سوریه ای به کشورشان از سر گرفته شده است. این اداره طی بیانیه ای اعلام کرد که می کوشد شرایط لازم را برای بازگشت داوطلبانه مهاجران سوریه ای به کشورشان را فراهم سازد.

لازم به ذکر است که حضور بیش از یک و نیم میلیون آواره سوری در لبنان اوضاع این کشور که خود از بحران شدید اقتصادی رنج می برد، بیش از پیش وخیم کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گمنام IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل انشاءالله به یاری حق فلسطین بزودی آزاد خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس