کد خبر 1489599
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
رئال به این دلیل 3-0 بازنده نمی‌شود

مارکا خیال هواداران رئال را راحت کرد و نوشت که در بازی دیشب برابر ختافه، نقض قانون از سوی باشگاه مادریدی صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، در دقیقه ۸۴ بازی رئال مادرید-ختافه، تابلوی تعویض بالا رفت و مارکو آسنسیو با مشاهده شماره‌اش به سمت کنار زمین رفت تا جای خود را به آلوارو اودریوسولا بدهد. لحظاتی قبل از تعویض، ادواردو کاماوینگا با خطای خوان ایگلسیاس مصدوم شده بود و به همین دلیل کارلو آنچلوتی نظرش را تغییر داد و به چندو، سرپرست رئال، اطلاع داد که آسنسیو در زمین بماند و کاماوینگا خارج شود.

رئال به این دلیل ۳-۰ بازنده نمی‌شود

کاماوینگا از سمت دیگر زمین بیرون رفت و اودریوسولا هم قبل از اینکه آسنسیو از زمین خارج شود، وارد میدان شد. آسنسیو که به موقع از تصمیم کارلتو مطلع شده بود، در زمین ماند. امروز گزارشاتی در مورد نقض قانون توسط رئال در این صحنه منتشر شده و برخی مدعی شده اند، ختافه قصد شکایت دارد و رئال ممکن است ۳-۰ بازنده شود، اما مارکا گزارش داد از آنجایی که آسنسیو هرگز از زمین خارج نمی‌شود و کاماونیگا نیز از زمین بیرون رفته بود، رئال قانون را نقض نکرده و همه چیز طبق روال قانونی پیش رفته است.

رئال به این دلیل ۳-۰ بازنده نمی‌شود

در واقع حتی با شکایت ختافه نیز نتیجه بر ضد رئال نخواهد شد. لازم به ذکر است که رئال مادرید در این بازی با گل دقیقه ۷۰ آسنسیو پیروز شد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 1
    مرگ بر فوتبال و طرفداران این ورزش پوچ
  • حمید IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    1 0
    تیم مادریدی استعمارگر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس