کد خبر 1489626
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
من‌سیتی، آرسنال از جام دورتر و اورتون را به منطقه سقوط نزدیک کرد

شاگردان پپ گواردیولا با کسب یک پیروزی آسان در خانه اورتون یک قدم دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در لیگ برتر انگلیس نزدیک شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها منچسترسیتی صدرنشین میزبان خود اورتون را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

ایلکای گوندوگان دو بار در دقایق ۳۷ و ۵۱ و ارلینگ هالند در دقیقه ۳۹ دروازه اورتون را باز کردند تا بیست‌وهفتمین برد سیتی را رقم بزنند. با این نتیجه تیم پپ گواردیولا ۸۵ امتیازی شد و اکنون با تعداد بازی برابر با آرسنال چهار امتیاز بیشتر از این تیم دارد. این در حالی است که هر دو تیم سه بازی دیگر تا پایان فصل دارند.

نتیجه‌ای که در ورزشگاه گودیسون پارک رقم خورد، همچنین باعث شد اورتون ۳۲ امتیازی با ۱۸ شکست و ۲۹ بازی بدون برد در رده هفدهم جدول بماند یعنی تنها یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط.

سیتی با این پیروزی آسان روحیه خود را برای میزبانی از رئال مادرید در مصاف چهارشنبه دو تیم در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تقویت کرد.

در بازی همزمان برنتفورد در خانه با نتیجه ۲ بر صفر از سد وستهام گذشت. در این دیدار که سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد در دقیقه ۸۶ به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، امبومو در دقیقه ۲۰ و یوانه ویسا در دقیقه ۴۳ گل‌های برنتفورد را به ثمر رساندند تا این تیم با ۵۳ امتیاز به رده نهم جدول صعود کند.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر جزیره از ساعت ۱۹ به وقت تهران آرسنال میزبان برایتون خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس