ماجرای تحویل بدون نوبت خودرو از خودروسازها در آموزش و پرورش

هیچ خودرویی در وزارت آموزش و پرورش خارج از ضوابط و بدون نوبت دریافت نشده است.

به گزارش مشرق، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ماجرای تحویل بدون نوبت خودرو از خودروسازها در آموزش و پرورش را تشریح کرد. در این اطلاعیه آمده است: پس از اعلام یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر واگذاری خودروهای حواله‌ای و خارج از نوبت به وزارت آموزش و پرورش، سرپرست وزارت آموزش و پرورش به صورت فوری و طی نامه ۱۵۹۳/م/۱۴۰/ ص به مرکز حراست، اداره کل ارزیابی و عملکرد، معاونت توسعه و برنامه‌ریزی و معاونت حقوقی تاکید کرد.

در راستای حفظ شأن و جایگاه نظام تعلیم و تربیت و با هدف شفاف سازی و بیان واقعیت در مواجهه با افکار عمومی و مقابله با هرگونه رانت و فساد احتمالی، موضوع مطرح شده توسط یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد دریافت خودرو خارج از ضوابط و بدون نوبت، مورد پیگیری قرار گیرد و در اسرع وقت پاسخ دقیق ارائه گردد که این مراجع پس از بررسی اعلام کردند؛ هیچ خودرویی در وزارت آموزش و پرورش خارج از ضوابط و بدون نوبت دریافت نشده است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: وزارت آموزش و پرورش در این مسیر از تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استقبال می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    1 0
    امروز کرمان موتور فروش پیکاپ t8 با تحویل 120 روزه و قیمت مدنظر نظر خودش 1650 اعلام کرده سر دسته گستاخان به قوانین و نظم مملکت و این یعنی مصوبه شورا کشک و ترویج بی قانونی و نشان دادن هر کی به کی بودن وقتی سه ماه دذمیون زیاد میکرد و قلدری میکرد همینم میشه این اصلا زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس