کد خبر 1490098
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مظاهری: به خاطر حضور در استقلال فحش خوردم/ حسینی بهترین گزینه برای تیم امید است

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان درباره فحاشی تماشاگران پرسپولیس به خودش در جریان بازی با این تیم گفت: اهل کری‌خوانی نیستم و گاهی وقت‌ها عدد ۶ و ۴ را هم قاطی می‌کنم.

به گزارش مشرق، رشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان امشب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره شکست سنگین در بازی با سپاهان، گفت: در این بازی داور مسابقه خیلی روی من تاثیر گذاشت، پنالتی گرفت که خودم نزدیک به صحنه بودم و اصلا پنالتی نبود. گل سوم هم را خوردم خیلی روی اشتباهات بعدی من تاثیرگذار بود، احساس می‌کردم بازی با سپاهان روز من است اما داور بیشتر روی من تاثیر گذاشته بود.

مظاهری درباره اینکه در بازی با سپاهان قصد داشت، پنالتی بزند، درباره این تصمیم گفت: وقتی سپاهان گلرش را عوض کرد، به همه ما برخورد،من می خواستم پنالتی را بزنم اما فکر کردم لازم نیست من بخواهم جواب بدهم و آن لحظه حس کردم نیازی نیست.

دروازه‌بان پیکان با اشاره به شرایط تیم پیکان در این فصل گفت: مجتبی حسینی فقط به فوتبال فکر می‌کند و جزئی‌ترین نکات را هم به بازیکنان جوان می‌گوید و همه بازیکنان تاکتیک‌پذیر هستند.تیمی دارند که بیشتر آنها متولد ۸۲، ۸۳ هستند و با این میانگین سنی و بودجه ۴۵ میلیاردی خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم.

دروازه‌بان سابق استقلال درباره فحاشی تماشاگران پرسپولیس در جریان بازی پیکان با این تیم گفت: موقع گرم کردن این اتفاق افتاد و از این فحاشی‌ها ناراحت شدم،فکر می‌کنم به خاطر سابقه حضورم در استقلال به من فحاشی شد و تنها دلیلش این است.کری‌خوانی نمی‌کنم و الان هم گاهی وقت‌هاد عدد ۴ و ۶ را قاطی می‌کنم.

وی درباره شائبه تبانی و شرط‌بندی که در بازی‌های لیگ مطرح شده است،خاطرنشان کرد: مردم اصلا نباید به این فکر کنند که تبانی می‌شود، این کار شخصیت بازیکن را پایین می‌آورد و بدترین کاری است که یک بازیکن انجام می‌دهد. در مدتی که بازی‌ می‌کنم چنین چیزی ندیده‌ام و همه دوست دارند بهترین نمایش را داشته باشند اما خب ممکن است برخی اشتباهات در برخی بازی‌ها رخ بدهد.

مظاهری درباره چرایی استفاده از یک گوشی ساده به جای گوشی هوشمند، گفت:مدتی استفاده از گوشی حواسم را پرت کرده بود و تمرکزم را از دست داده بودم و به همین خاطر تلاش کردم از فضای مجازی دور شوم. البته روی لپ تاپ همه شبکه‌های اجتماعی را دارم و چک می کنم اما با گوشی ساده وقت کمتری از من می‌گیرد.

وی درباره انتخاب شماره ۳۶ هم خاطر نشان کرد: جام‌جهانی بعدی ۳۶ ساله می‌شوم و تلاش می‌کنم که در جام‌جهانی بعدی حضور داشته باشم.

دروازه‌بان پیکان درباره دوران حضورش در استقلال و حواشی که به وجود آمده بود، با رد شایعه درگیری با محمود فکری و اختلاف با گلرهای دیگر گفت: یک سری کارها را نباید انجام می‌دادم، در آن زمان یک اتفاق مالی شدید و سخت برای من رخ داد و نمی‌توانستم هندل کنم و همه چیز بهم ریخته بود، انتظار داشتم من را درک کنند، اگر چه وظیفه نداشتند اما اگر درک می‌کردند راحت استقلال را از دست نمی‌دادم.

مظاهری درباره اینکه سید مجتبی حسینی سرمربی پیکان گزینه تیم امید است، گفت:احساس می‌کنم مجتبی می‌تواند به جوانان کمک کند، او بهترین گزینه برای تیم امید است و می‌تواند نسل آینده تیم ملی را تاکتیک‌پذیرتر کند و کار را برای سرمربی تیم بزرگسالان راحت کند.

وی درباره احضارش به کمیته انضباطی باشگاه پیکان، تصریح کرد: کمیته انضباطی نبود، یک جلسه بود و سوء تفاهم با شکوری شده بود که مشکل را حل کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    نوش جونت .همش پول که نمیشه
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    2 1
    نه به بازی جلوی پرسپولیس نه به گل باران شدن جلوی سپاهان!!..این فوتبال خیلی مشکوکه خیلی
  • سهیلا IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
    0 0
    تا توانستی از پیکان گل خوردی تا خوش خدمتی کنی به تیم شله زرد. تو بازیکن کثیفی هستی
  • مهدی افا IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
    0 0
    اینکه مظاهری ازموردتوجه گرفتن (حرفهای بد)طرفداران پرسپولیس سوتهای داورواینکه نتونسته به ارزوش که زدن پنالتی است برسدانهم بخاطرعوض شدن گلرسپاهان پنالتی نزده ولی زیادگل خورده وایشون بخاطراینکه بخاطربعضی قرارها زیادگل خورده درحرف زدن واینکه چی بگویدوچی نگویدقاطی کرده انوقت ازمربی تیم دلجویی میکندتاسال دیگه مبلغ قراردادش بیشترشود.اینهم دروازه بان خوب گل خور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس