کد خبر 1490827
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کاسبانی که چشم دیدن یکدیگر را هم ندارند!

در کنار آشکار شدن دروغ بودن ادعای همبستگی میان عناصر متفرق ضدانقلاب، برملا شدن ماهیت و هدف واقعی امضاکنندگان منشور همبستگی که از آن به عنوان نماد انقلاب علیه جمهوری اسلامی یاد می‌کردند، جای تأمل دارد.

به گزارش مشرق، اواخر بهمن‌ماه بود که نشست جورج تاون با محوریت آنچه منشور همبستگی خوانده می‌شد، با حضور رضا پهلوی، نازنین بنیادی، مسیح علی‌نژاد و حامد اسماعیلیون و مشارکت مجازی علی کریمی، گلشیفته فراهانی، عبدالله مهتدی سرکرده کومله و شیرین عبادی برگزار شد.

این نشست که با پوشش گسترده رسانه‌های معاند برگزار شد چند هفته‌ بیشتر دوام نیاورد و پس از آنکه تجمعات پاریس، هامبورگ و... به درگیری میان هواداران این افراد و درگیری و فحاشی ختم شد، هر کدام از اعضاء با افشاگری درباره سایرین از منشور خارج شدند.

پهلوی با صدور بیانیه‌ای به افشاگری از ماهیت غیر جمعی سایر اعضاء پرداخت و خروجش را اعلام نمود و پس از او نیز حامد اسماعیلیون با دیکتاتور و غیر انسانی نامیدن پهلوی از منشور اعلام برائت کرد و نازنین بنیادی نیز با رویه‌ای مشابه خروجش را اعلام کرد.

سایر اعضا نیز به اشکال دیگر بر پایان این منشور و جدا کردن راهشان و البته ادامه مسیر انقلاب توهمی خود به صورت انفرادی اذعان کردند.

در کنار آشکار شدن دروغ بودن ادعای همبستگی میان عناصر متفرق ضدانقلاب، بر ملا شدن ماهیت و هدف واقعی امضاءکنندگان منشور همبستگی که ماه‌ها رسانه‌ها و بعضا مقامات غربی از آن به عنوان نماد انقلاب علیه جمهوری اسلامی یاد می‌کردند، جای تامل دارد.

در همین چارچوب علی جوانمردی، مجری و خبرنگار ارشد بخش فارسی صدای آمریکا در ویدئویی به کاسبی کردن پهلوی از کمک‌های مالی ضدانقلاب پرداخته و او را مخِل ادامه مسیر انقلاب ادعایی دانسته است.

او کسب درآمد رضا پهلوی از محل کمک‌های مالی براندازان را افشا کرده و می‌گوید: «مبارزه فرزندان ما به عاملی برای پول جمع کردن و تقویت بنیه مالی این افراد تبدیل شده است. فقط بیش از یک میلیون دلار در لس‌آنجلس جمع شده است، اینکه در اروپا چقدر جمع شده، مهم نیست؛ به زودی ما خواهیم گفت چقدر از اسرائیل گرفتند! این پول‌ها که به اسم مردم ایران برای اعتصاب سراسری، برای اعتراضات جمع شده، به کجا رسیده است؟ در مورد ثروت میلیارد دلاری در باهاما و جزایر دیگر هنوز صحبت نکرده‌ام!»

او از خاندان پهلوی و حامیانش با عنوان «فرقه سلطنت» نام برده و اضافه می‌کند: «پول جمع می‌کنند و نمی‌گویند کجاست؛ اگر دارایی‌های خودشان را ما بگوییم، مردم ایران متوجه خواهند شد که آیا این‌ها می‌توانند دلسوز مردم ایران باشند؟!»

البته کاسبی به نام مردم ایران و هزینه کردن آن در سرمایه‌گذاری‌ها و خوش‌گذرانی‌های شخصی صرفا شامل پهلوی نمی‌شود، چنانچه طبق شواهد، اسماعیلیون نی که فساد مالی‌اش در ماجرای هواپیمای اوکراینی شکایت خانواده‌های قربانیان را بدنبال داشته، «زن زندگی آزادی» را ابزاری برای کسب درآمد شخصی قرار داده است.

مسیح علی‌نژاد هم طبق آنچه در ستون هزینه‌های آژانس رسانه‌های جهانی ایالات متحده آمریکا آمده، قرارداد سالانه جدیدی به ارزش پایه ۹۹ هزار دلار برای سال مالی ۲۰۲۳ با آمریکایی‌ها منعقد کرده است.

این پایگاه اینترنتی همچنین نشان می‌دهد که علی‌نژاد در سال مالی اول مارس ۲۰۲۲ (۱۰ اسفند ۱۴۰۰) تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ (۹ اسفند ۱۴۰۱) مبلغ ۱۰۸ هزار دلار از آژانس رسانه‌های جهانی آمریکا برای خوش‌خدمتی به دولت آمریکا پاداش دریافت کرده است.

البته پیش از این در دعوای میان علی‌نژاد و مجری «من‌وتو» مشخص شد که او چگونه با اعتراضات تجارت کرده و گریه خود را می‌فروشد و برای مصاحبه‌ای که حتی پخش نشده ۱۰ هزار پوند مطالبه می‌کند.

سایر اعضا همچون بنیادی و گلشیفته نیز هر کدام به عناوینی به کاسبی در قالب دریافت کمک‌های مالی و یا حضور در جشنواره‌ها و گرفتن جوایز به اصطلاح حقوق بشری و هنری پرداخته‌اند.

با تکمیل این پازل کاسب‌کارانه می‌توان دریافت که مدعیان انقلاب «زن زندگی آزادی» نه تنها هیچ اعتقادی به گفته‌های خود ندارند بلکه صرفا به دنبال منافع شخصی و پر کردن حساب‌های بانکی و گشت و گذارهای خود بوده‌اند.

رسوایی این کاسبی‌ها زمانی‌ آشکارتر می‌شود که تمامی آنها برای جلب نظر بیشتر اربابان غربی و صهیونیست خود بر افزایش تحریم‌ها و فشارها علیه ملت ایران تاکید دارند.

منبع: نورنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    3 0
    جنگ مزدوران عدو همه را عذر بنه/ که ندانند چه گویند بس که پیمانه زنند!!!
  • :) IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    3 0
    ایول به جناحهای حکومتی😋حداقل چهل سال همدیگرو تحمل کردن! هرچند درین نظم چندقطبی جهانی وقت بازنشستگی جناح غربگدایان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس