کد خبر 1490861
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
پرسپولیس

هفته سی ام لیگ برتر با برگزاری ۸ دیدار به طور همزمان از ساعت ۱۸ آغاز شد و پرسپولیس با غلبه پرگل مقابل نساجی عنوان قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که پیش از این باشگاه نساجی اعلام کرده بود فقط برای ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه وطنی برای دیدار این تیم با نساجی پر خواهد شد، در اقدامی عجیب تمام ظرفیت ورزشگاه پر شد.

*این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود تنها ۶۰۰ بلیت در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار می‌گیرد اما بیش از ۵ هزار طرفدار این تیم در ورزشگاه نشسته‌اند.

حاشیه های دیدار نساجی و پرسپولیس +عکس

حاشیه های دیدار نساجی و پرسپولیس +عکس

*این موضوع با اعتراض شدید مدیرعامل، مسوولان و هواداران نساجی به عوامل سازمان لیگ و ناظر بازی همراه شد.

*دیدار دو تیم از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.

*ایزد سیف‌الله پور، مدیرعامل نساجی در زمان تشویق این تیم با شعار " نساجی آسیایی" مشغول فیلمبرداری از هواداران شد.

*بیژن حیدری و کمک داوران بازی راس ساعت ۱۶ وارد استادیوم شدند.

*در سوی مقابل هواداران پرسپولیس با خواندن سرود قهرمانی به تشویق نساجی چی‌ها واکنش نشان دادند.

*یحیی گل‌محمدی پس از ورود به زمین همراه با دستیارانش به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد و حتی برخی طرفداران نساجی نیز او را تشویق کردند.

*برخی اعضای تیم داوری بازی در زمان آب پاشی روی زمین بین فواره‌های آب شروع به دویدن کردند که این موضوع با خنده بیژن حیدری همراه شد.

*پس از ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین هواداران این تیم به شدت آن‌ها را تشویق کردند اما طرفداران تیم میزبان علیه نفراتی مثل مهدی ترابی و بیرانوند شعار دادند.

*البته بازیکنان مازندرانی پرسپولیس مثل مرتضی پورعلی گنجی، مهدی عبدی و امید عالیشاه مورد تشویق و حمایت هم استانی‌های خود نیز قرار گرفتند.

* کامبیز دیرباز، هنرمند پرسپولیسی نیز در زمان ورود به ورزشگاه با تشویق هواداران مواجه شد و این جو را عالی خواند. او بازی امروز را ۲ بر یک به سود پرسپولیس پیش‌بینی کرد.

حاشیه های دیدار نساجی و پرسپولیس +عکس

*حامد شیری، کاپیتان نساجی نیز با دختر خود برای بررسی وضعیت زمین به داخل آن آمد.

*کارلوس انرخوس، سرمربی نساجی همراه با هادی شکوری، دستیار خود ساعت ۱۶:۳۰ به داخل زمین آمدند و به ارزیابی وضعیت آن پرداختند.

*رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس و همراهانش با زحمت فراوان خود را به جایگاه ویژه رساند. این در حالی که پر شدن جایگاه خبرنگاران سبب شد همگی آنها در کنار زمین بمانند.مدیرعامل پرسپولیس در نهایت مجبور شد در میان هواداران بنشیند.

* از ساعت ابتدایی صبح امروز هواداران بسیاری از تهران به سمت قائم‌شهر در حال سفر بودند تا از تیم محبوب خود در این مسابقه حمایت کنند.

حاشیه های دیدار نساجی و پرسپولیس +عکس

* در شرایطی که باشگاه نساجی ۶۰۰ بلیط را برای هواداران پرسپولیس برای این مسابقه درنظر گرفته به نظر می‌رسد تعداد زیادی از هواداران سرخپوشان پایتخت برای حمایت از شاگردان گل‌محمدی خود را از اقصی‌ نقاط ایران مثل قزوین، کرج، اصفهان، شهر کرد، کاشان و... به قائم‌شهر رسانده بودند.

* از صبح امروز خیابان‌های منتهی به ورزشگاه وطنی و میدان‌های اطراف ورزشگاه محل تجمع هواداران پرسپولیس و نساجی شده است.

* از ساعت حدود ۱۲ عوامل سازمان لیگ مشغول چینش سکوی قهرمانی احتمالی پرسپولیس درون زمین هستند.

* مسؤولان استان مازندران با استفاده از ال‌ای‌دی‌های شهری قصد دارند دیدار دو تیم را در نقاط مختلف قائم‌شهر به صورت زنده پخش کنند تا به این ترتیب از تجمع بیش از اندازه ورزشگاه جلوگیری شود.

حاشیه های دیدار نساجی و پرسپولیس +عکس

* بساط دست‌فروش‌ها نیز برای فروش پرچم و سایر عوامل هواداری مرتبط با دو تیم بسیار داغ است و اغذیه‌فروشی‌های اطراف ورزشگاه نیز امروز مشتریان زیادی را جذب کرده‌اند.

*درهای استادیوم وطنی از ساعت ۱۳ به روی تماشاگران باز شد که بخش مربوط به هواداران پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی پر شد البته با توجه به کثرت بلیط‌فروشی به هواداران این تیم بسیاری از هواداران سرخپوش قصد داشتند آنهایی که بلیط در دست داشتند و نمی‌توانستند وارد جایگاه خود شوند به این موضوع اعتراض کردند.

* یکی از هواداران پرسپولیس با در دست داشتن نوشته‌ای مبنی بر نساجی باشرف پرسپولیس قهرمان، شاگردان کارلوس انرخوس را به ارائه فوتبال جوانمردانه ترغیب کرد.

حاشیه های دیدار نساجی و پرسپولیس +عکس

* تعدادی از بانوان نیز در اطراف ورزشگاه حاضر شدند، به این امید که بتوانند راهی برای ورود به استادیوم پیدا کنند.

* شهرداری قائم‌شهر ایستگاه صلواتی شهدای خان‌طومان را برای پذیرایی از تماشاگران دو تیم برقرار کرده بود.

* با وجود احترام متقابل طرفداران دو باشگاه به یکدیگر برخی از طرفداران با کری‌خوانی علیه پرسپولیسی‌ها علیه آنها فحاشی کردند.

* بخش‌های مجزایی برای ورودی هواداران پرسپولیس و نساجی در نظر گرفته شده بود اما برخی هواداران پرسپولیس قصد داشتند با عبور از جایگاه تیم میزبان وارد استادیوم شوند.

* فروش بلیط در بازار سیاه نیز حسابی رونق داشت به شکلی که برخی هواداران مدعی بودند برخی سودجویان از ۵۰۰ هزار تا ۷ میلیون تومان بلیط مسابقه را به فروش می‌رسانند.

* یکی از هواداران نساجی در گفت وگو با خبرنگاران مدعی شد قرار است اسپانسر خارجی فصل آینده حامی این تیم شود تا برخی مشکلات این باشگاه از بین برود.

* پس از دقایقی بخش بیشتری از ورزشگاه دراختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفت تا نزدیک به ۲ هزار نفر از طرفداران این تیم در ورزشگاه مستقر شوند.

* هواداران نساجی نیز برای احترام به تیم میزبان، پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

* در اقدامی عجیب برخی مأموران انتظامی ورزشگاه وطنی مدعی شدند خبرنگارانی که از تهران به مازندران آمدند باید کارت‌های مکمل دراختیار داشته باشند به همین دلیل مانع حضور آنها در کنار زمین شدند.

*با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود تنها ۶۰ درصد ورزشگاه پر می‌شود در ۳ ساعت مانده به شروع بازی ۸۰ درصد استادیوم وطنی تکمیل شد.

*بازداشت ۲ هوادار نساجی، سبب درگیری برخی هواداران این تیم با نیروی انتظامی شد.

*سرود قهرمانی پرسپولیس و تشویق یحیی گل محمدی در ورزشگاه و پشت استادیوم بارها طنین انداز شد.

*هواداران پرسپولیس پس از دقایقی در پاسخ به تشویق ایسلندی هواداران نساجی، شعار سرور استقلاله سر دادند.

*رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس و همراهانش با زحمت فراوان خود را به جایگاه ویژه رساند. این در حالی که پر شدن جایگاه خبرنگاران سبب شد همگی آنها در کنار زمین بمانند.مدیرعامل پرسپولیس در نهایت مجبور شد در میان هواداران بنشیند.

حاشیه های دیدار نساجی و پرسپولیس +عکس

*در شرایطی که بسیاری از خبرنگاران با توجه به پر شدن ظرفیت مربوط به آنها در کنار زمین مانده و از داود رفعتی، ناظر بازی درخواست کردند محل مناسبی را برای استقرارشان در نظر بگیرد، او با برخی از این نفرات دچار درگیری لفظی شده و از خبرنگار خواست به طبقه سوم ساختمان اداری ورزشگاه وطنی بروند که پر بودن آن محل نیز بار دیگر اهالی رسانه را دچار مشکل کرد.

حاشیه های دیدار نساجی و پرسپولیس +عکس

* در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود فقط ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه وطنی برای این مسابقات بلیت‌فروشی می‌شود اما حتی در جایگاه‌های ویژه ورزشگاه نیز جا برای سوزن انداختن نبود وبسیاری از تماشاگران که البته افرادی که در جایگاه VIP و حتی خبرنگاران ایستاده بودند به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کردند.

* با به ثمر رسیدن گل اول پرسپولیس توسط علی نعمتی هواداران این تیم سرود قهرمانی خواندند.

* حضور خیل عظیم جمعیت در ورزشگاه وطنی سبب شد محمد پولادگر معاون وزیر ورزش با سختی فراوان وارد جایگاه مخصوص شود ضمن اینکه بسیاری از مدیران پرسپولیس در بین هواداران نشسته بودند.

* با وجود خرابی ساعت اسکوربورد این ورزشگاه دقیقه شمار آن به خوبی کار می‌کرد و حتی تصویر نادر دست‌نشان اسطوره فقید نساجی روی اسکوربورد به چشم می‌خورد.

* با اخراج مهرداد عبدی در دقیقه ۱۵ هواداران پرسپولیس بازیکنان نساجی را تشویق کردند.

* تعداد زیادی از مردم قائمشهر با حضور در ساختمان‌های اطراف ورزشگاه مشغول تماشای بازی بودند که در میان آنها بانوان زیادی نیز حضور داشتند.

* درگیری لفظی داود رفعتی ناظر بازی با یکی از تماشاگران پرسپولیس در لحظاتی ابتدایی مسابقه سبب شد امیرحسین روشنک از افشین پیروانی بخواهد که سکوهای متعلق به هواداران این تیم که پشت نیمکت سفیدپوشان تهرانی قرار گرفته بود به آرامش دعوت کند.

حاشیه های دیدار نساجی و پرسپولیس +عکس

* شرایط ورزشگاه وطنی برای مسابقه حدی نامناسب بود که بسیاری از حاضران تأکید داشتند AFC به هیچ وجه میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را به این استادیوم نمی‌دهد.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از گل دوم سرخ‌پوشان به شدت تشویق شد.

شرح گل اول پرسپولیس: پرسپولیس پشت محوطه هجده قدم نساجی صاحب ضربه ایستگاهی شد. پاس بلند ترابی از این ضربه با دخالت و اشتباه حامد شیری کاپیتان نساجی به علی نعمتی رمدافع پرسپولیس سید و این بازیکن با ضربه‌ای دقیق و محکم دروازه نساجی را خیلی زود باز کرد.

حواشی دیدار قهرمانی پرسپولیس +عکس

شرح گل دوم پرسپولیس: با اشتباه علیرضا ابراهیمی مدافع نساجی، توپ به وحید امیری رسید و این بازیکن با پاس دقیق، سعید صادقی را صاحب موقعیت خوبی کرد تا این بازیکن با ضربه‌ای دقیق دروازه نساجی را برای بار دوم باز کرد.

شرح گل سوم پرسپولیس: پاس سعید صادقی به میلاد سرلک رسید. این بازیکن پاس خوبی را برای سروش رفیعی فرستاد و بازیکن شماره ۷ پرسپولیس با ضربه‌ای دقیق برای سومین بار دروازه نساجی را باز کرد.

شرح گل چهارم پرسپولیس: ضربه محکم و سرضرب میلاد سرلک به تور دروازه علیرضا حقیقی برخورد کرد تا چهارمین گل پرسپولیس در بازی با نساجی به ثمر برسد.

نتایج نهایی دیدارهای هفته سی ام لیگ برتر بیست و دوم

حواشی دیدار قهرمانی پرسپولیس +عکس

جدول رده بندی لیگ برتر بیست و دوم

حواشی دیدار قهرمانی پرسپولیس +عکس

با برد امروز تیم پرسپولیس مقابل نساجی قائمشهر، شاگردان یحیی گل‌محمدی ۶۶ امتیازی شدند تا برای هشتمین بار در تاریخ ۲۲ ساله لیگ برتر، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

بازیکنان پرسپولیس امروز با عبور از سپاهان که رقیب اصلی این تیم برای رسیدن به قهرمانی بود موفق شدند جام قهرمانی را به ویترین افتخارات خود اضافه کند.

تیم پرسپولیس برای هشتمین بار در لیگ برتر جام قهرمانی را بالای سر برد.

پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سر برد

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    حتی در بازی های تشریفاتی استقلال سهمیه پنالتی وجود دارد. داور کثیف سر تراکتور آذربایجان را برید.
  • مهشید IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    این لیگ نشان داد شله زرد و ششتقلال کثیف هستند. داور به عمد برای ششتقلال پنالتی گرفت تا تراکتور شکست بخورد. اخباری به تراکتوری ها خیانت کرد.
  • ناهید IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    امشب تلویزیون ایران نشان داد الاستقلالی است و دشمن مردم آریایی ایران است‌
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 1
    قهرمانی یحیی گلمحمدی از سینه چاکان مهسا امینی را به خودم و تمام دلسوزان نظام که ۴ ماه شبانه روز در مقابل اغتشاشگران ایستادگی کردن را تسلیت می گویم
    • IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      0 0
      انشالله با مدیریت مصرف و اطمینان از اصالت کالا، سلامت خود را باز یابی هرچند بسیار بعید است
    • محمود IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      0 0
      ماست هارو چرا می‌ریزی تو قیمه ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس