کد خبر 1490887
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
فوتبال

رفعتی، مسئول برگزاری بازی نساجی - پرسپولیس، با برخورد بد و زننده خبرنگاران را از کنار زمین بیرون کرد؛ رفعتی همچنین در خصوص اینکه جایگاه خبرنگاران پر شده گفت به من ارتباطی ندارد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    2 2
    خاک بر سر کسی که میشینه پا فوتبال ایران
    • رمضانعلی محمدیان IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
      0 0
      بسم الله. فوتبال را انگلیس خبیث ابداع کرد برای خاک تو سر ملتها کردن ایران و غیر ایران نداره هرکس پای فوتبال بشینه و عین پنکه کله مبارکش از اینور میره اونور و فکرمیکنه ورزش میکنه یکسری چه داخلی چه خارجی جیبش را میزنن و سفره اش را خالی میکنن و مغزش را پوک و هر چیزی را میریزن توش خواهی نخواهی خاک بر سر شده توهم زرنگی داره
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
    0 0
    واقعا عقب افتاده ها به این بازی های شبه فوتبال توجه می کنه و پیگیر برد و باخت این مزحکه که به اسم فوتبال برگزار می کنند می نشینه.
  • فرزاد IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    0 0
    آخرالکی جام را دادین به لنگی ها .ای خاک برسر این فوتبال کثیف. دم علیرضا حقیقی گرم.دردقیقه ۱ واقعا نشان داد یه پرسپولیسی هزارآتیشه است .آقای حقیقی چند دقیقه صبر میکردی تا بازی گرم بشه بعد اون خروج دروغین و الکی وعمدی را برای گل خوردن انجام می دادی. باز هم ای خاک برسر این فوتبال کثیف. آقای داور رو بگو اخطار اول درست بود اما اخطار دوم دروغین و صددرصد سختگیرانه بود هیچ داوری در زمین حریف جرات اخراج دروغین را نداشت اما آقای دکتر داور امروز داشت مانند داداشش پیام که واقعا با جرات هرچه تمامتر اون پنالتی صددرصد در بی را بنفع استقلال نگرفت. خلاصه قصه ما بسر رسید پرسپولیس با کمک داوران صددرصد جهنمی به جامش رسید ای بازم خاک عالم برسر این فوتبال لجن و کثیف.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس