پایبندی به اسلام بالاتر از فوتبال/ داستان فوتبالیست مخالف با همجنس گرایی

ستاره مصری در اقدامی به خاطر اینکه اعتقادات اسلامی اش حفظ شود تصمیم به ترک لیگ فوتبال فرانسه گرفت.

به گزارش مشرق، اتفاقات بازی هفته گذشته تولوز و نانت در لیگ یک فرانسه همچنان ادامه دارد و حالا ستاره مصری تیم زردپوش فرانسوی ساز جدایی از این تیم کوک کرده است.

سران باشگاه نانت امیدوار بودند تا قرارداد «مصطفی محمد» گلزن مصری خود را در پایان فصل تمدید کنند اما اوضاع به خوبی برای قناری‌های فوتبال فرانسه پیش نرفته است.

پنج بازیکن تیم تولوز و محمد از تیم نانت بازی روز یکشنبه گذشته در هفته سی‌وپنجم لیگ یک فرانسه را به دلیل اقدام این لیگ در ترویج قوانین ضداسلامی، تحریم کردند.

سران لیگ یک فرانسه تصمیم گرفتند در تمام بازی‌های آخر هفته، از نمادهای همجنس‌گرایی در لباس بازیکنان استفاده شود که این اقدام با واکنش گسترده بازیکنان و هواداران فوتبال فرانسه که تعداد مسلمانان آن‌ها نیز کم نیستند، مواجه شد.

باشگاه نانت مصطفی محمد، بهترین گلزن خود را به دلیل عدم حضور در میدان جریمه نقدی کرد و همین اقدام به احتمال زیاد دست آن‌ها را از در اختیار داشتن یک مهاجم گلزن محروم می‌کند.

ستاره مصری درباره این تصمیم باشگاه نانت می‌گوید: من به تمام تفاوت‌ها، اعتقادات و نظرات احترام می‌گذارم اما این شامل احترام به اعتقادات شخصی من هم می‌شود.

محمد ۲۵ ساله که بازیکن تیم گالاتاسرای ترکیه است و به صورت قرضی در نانت توپ می‌زند، بند خرید ۵.۷۵ میلیون یورویی در قرارداد او برای تیم فرانسوی وجود دارد.

مهاجم ملی‌پوش مصری که سابقه بازی در تیم الزمالک را نیز در کارنامه دارد، در این فصل هشت گل و چهار پاس گل به نام خود ثبت کرده و در صدر گلزن‌های تیم رده هفدهمی نانت قرار دارد.

مصطفی درباره تصمیم خود برای عدم شرکت در مسابقه با تولوز هم گفت: به دلیل ریشه‌ها، فرهنگ و اهمیت باورها و اعتقاداتم، غیرممکن بود که در این کارزار شرکت کنم.

وبگاه «فناتیک» نوشته «اوکان بوروک» سرمربی تیم گالاتاسرای نیز نظر مثبتی روی مهاجم مصری این تیم دارد و از سران این باشگاه خواسته است تا حداقل تا پایان فصل آماده‌سازی او را به اردوی تیم بازگردانند و پس از آن درباره آینده تصمیم‌گیری شود.

این احتمال وجود دارد که مهاجمان سرشناس گالاتاسرای از جمله «مائورو ایکاردی»، «درایز مرتنز» و «بافتمبی گومیس» در تابستان این تیم شهر استانبول را ترک کنند و آن وقت جا برای مهاجم مصری باز خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    1 0
    اونوقت قهرمان لیگ برتر ما با زد بند داوران و سازمان لیگ میشود یحیی گلمحمدی که ۴ ماه بر علیه امنیت جنهوری اسلامی استوری میزد.
  • رضا IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
    1 0
    اگه بازیکنای ایرانی بودن قبول میکردن وتازه پرچم همجنس بازها رو هم به دست میگرفتن یه دور هم باش میزدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس