کد خبر 1491259
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
خوشحالی ژاوی از شکست سنگین رئال

سرمربی آبی اناری ها هم مانند هواداران این تیم از شکست سنگین رئال مادرید برابر منچستر سیتی خوشحال شد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستر سیتی رفت و با ۴ گل شکست خورد تا از صعود به فینال بازماند.

ژاوی سرمربی آبی اناری ها در واکنش به شکست رئال برابر سیتی گفت: منچستر سیتی در نیمه نخست بسیار زیبا و برتر از رئال بازی کرد. آنها از برتری خود نهایت استفاده را کردند. به نظرم منچستر سیتی بهترین تیم حال حاضر فوتبال جهان است. از نظر هواداران بارسلونا حذف رئال خوشحال کننده بود.

او ادامه داد: اینکه رئال مادرید شکست خورد ارزشی نداشت اما هواداران بارسلونا را خوشحال کرد. خوشحالی و شور هواداران با هیچ چیزی عوض نمی شود. مهم بود که سیتی برابر رئال به پیروزی دست پیدا کند.

ژاوی درباره تمدید قرارداد با بارسلونا گفت: من مشکلی برای تمدید قراردادم ندارم اما فعلا این موضوع اولویت من نیست. من یک فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارم و هرگز به مشکلی برای این تیم تبدیل نخواهم شد. من دوست دارم که تا پایان عمرم در بارسلونا باقی بمانم اما برای ماندن نیاز به کسب نتایج خوب است.بسیار خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم البته می توانستیم دست به کارهای بزرگ تری هم بزنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
    0 0
    ژاوی هم تعصب وعرق ملی نداره رئال‌مادرید اگر چه رقیب تیم بارسلونا است اما يک تيم اسپانیا یی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس