تشدید تنش در کرانه باختری؛ بیت المقدس به پادگان نظامی تبدیل شد

در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند تَن دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک «المغیر»در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.

به گزارش مشرق، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند و طی آن درگیری بین دو طرف درگرفت.

در شهر «بیت امر» در شمال الخلیل، نظامیان اشغالگر پس از یورش به خانه یک جوان فلسطینی به اسم «منتصر حسن ابوعیاش» او را ربودند. این نظامیان همچنین در منطقه «مسافر یطا» در جنوب الخلیل شش نفر از جمله سه برادر را بازداشت و خودروهای آنها را توقیف کردند.

صهیونیست‌ها با خودروهای نظامی به شهر «فقوعه» در شرق جنین یورش بردند. این در حالی است که درگیری‌های خشونت آمیزی بین دو طرف در شهر «سبسطیه» در شمال غربی نابلس رخ داد.

به گفته منابع محلی، همچنین درگیری‌هایی بین جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در شهرک «جبل المکبر» در قدس اشغالی رخ داد که طی آن نظامیان اشغالگر هدف پرتاب سنگ قرار گرفتند.

در تحولی دیگر، منابع فلسطینی از زخمی شدن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شهرک «قفین» در شمال طولکرم خبر دادند.

همه این تحولات در حالی است که نظامیان اشغالگر برای هفتمین روز متوالی به بستن ورودی شهرک «المغیر» و محاصره آن در شمال شرق رام الله ادامه دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس