کد خبر 1491798
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

به گزارش مشرق، یکی از فعالان فضای مجازی در توئیتر نوشت:

تصویب یک قانون عجیب درباره سقط جنین

مجلس نمایندگان کارولینای جنوبی با اکثریت دموکرات اصلاحیه‌ای در لایحه‌ای به نام «ضربان قلب» ارائه کرده، در صورتی که فرد باردار بخاطر بدنیا آوردن بچه از نظر مالی ضرر کنه یا شغلش تحت تاثیر قرار بگیره، میتونه جنین رو سقط کنه

تصویب یک قانون عجیب درباره سقط جنین

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    3 0
    بهتر. خودشون نسل خودشون نابود کنن
  • محمودسلمانی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    اون آمریکاست بازوی شیطان درکشور من چرا در فضای مجازی قصابان متحبر تراشیدن تکه تکه های تن بی دفاع بی صدا و نازنین ترین انسانها با آزادی و مفتخر و با چهره های خندان تبلیغ بچه کشی می کنند؟‌ نمی دانم اگر کسی قصد خراشیدن صورت یک نوزاد را داشته باشد با اوچه میکنیم اما وقتی با آزادی تن یک نونازاد .. هیچ نمی گوییم؟ از ما هم خواهند پرسید بای ذنب قتلت ..
  • علی افصحی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    4 0
    قرآن را جاهیت عصر جدید خواندنی کرده است قرآن در سورهٔ انعام آیهٔ صد و سی و هفت از عمل پلید کشتار عمدی جنین و فرزند سخن گفته و می فرماید « و کذلک زین لکثیر من المشرکین قتل اولادهم شرکاؤهم لیردوهم ولیلبسوا علیهم دینهم و لو شاءالله ما فعلوه فذرهم و ما یفترون بت های بت پرستان قتل جنین و فرزند را در دیدگانشان آراستند تا بدینوسیله نسلشان از روی زمین ورچیده شود و نیز بیگانه با آیین فطری گردند اگر در مسیر الله بودند چنین نمی کردند، رهایشان کن با دروغ هایی که می بافند» بت جاهلیت عصر ما « پول و راه بدست آوردن آن یعنی بیگاری برای سرمایه داری » است. چنان که در گذشته «بت طلایی» بود که برای آن قربانی و هدایا داده می شد که به متولی بت یعنی اشراف می رسید. اینک در زمان ما بت پول است و صاحبان بت « ثروت اندوزان حریص» ثروت اندوزانی که شیرهٔ نیروی کار به ویژه زن کارگر را به شیشه می کنند و در عوض کم تر از دستمزد مردان به زنان پرداخت می کنند. آن هم در برابر کار هر روزه! یک روز غیبت برابر است با عدم پرداخت دستمزد چرا که بیگاری مدرن در آمریکا و کشورهای سرمایه داری « کار روزانه و دستمزد روزانه!» است. ثروت اندوزان پرداخت روزانه را در برابر سقط جنین قرار داده و جنین را مزاحم پول جلوه می دهند تا زن کارگر در برابر دستمزد ناچیز مجبور به سقط جنین شود و قتل فرزند را خودخواسته انجام دهد و به ظاهر برای بهره مندی بیشتر از پول! در حالتی که طبق آیین فطری حس مادری بر هر آمال بشری دیگر زن غلبه دارد حتی حس دفاع از زندگی یعنی اگر جان فرزند به خطر بیفتد حس مادرانه مادر را وا می دارد تا زندگی اش را فدای زندگی فرزند کند. ثروت اندوزان با بت پول این حس مادری را در مادران دیار شیطان و شرک کشته اند تا همه اوقات زن در اختیار ثروت اندوزان برای ثروت اندوزی بی پایان باشد. به فرمودهٔ قرآن انتها و فرجام این بت پرستی هلاکت قومی است. فرجامی که خواست خدا نیست فرجامی که ریشه در یک دروغ بزرگ دارد که انسان برای تلف شدن است چه با فرزند و چه بی فرزند. در حالتی راه الله این است که امیرالمومنین علی علیه‌السلام فرموده است خلقتم للبقاء لا للفناء شما را برای زندگی جاوید خدا خلق کرده است نه برای نیستی. از جملهٔ عوامل آبادانی دنیای بقاء و آخرت تربیت فرزند صالح است.
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    2 0
    غرب وحشی
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    خیلی عالی هرچه این گاوچرانها زادو ولد نکنند دنیا ارومتر است.
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    برگام گلبرگام تازه شروع شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس