کد خبر 1492119
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
پدیده تراکتور در آستانه تمدید با تی‌تی‌ها؛ قاتل استقلالی‌ها در تبریز می‌ماند

پدیده تیم فوتبال تراکتور پس از درخشش در ترکیب تی‌تی‌ها در این فصل در آستانه تمدید قرارداد با این تیم قرار دارد.

به گزارش مشرق، محمد قنبری ۲۵ ساله در این فصل عملکرد درخشانی زیر نظر پاکو خمس داشت و جایگاه ثابتی در ترکیب تراکتور به دست آورد و به خوبی جواب اعتماد سرمربی اسپانیایی را داد.

حالا شنیده‌ها حاکی از این است که باتوجه به رضایت خمس از عملکرد وینگر ارومیه‌ای تراکتور در فصل جاری، این بازیکن در آستانه تمدید با تی‌تی‌ها قرار دارد.

قنبری پس از ۲ فصل حضور در تراکتور زیر نظر خمس احیا شد و عملکرد متفاوتی داشت و همین امر موجب شده تا باشگاه به فکر تمدید با این پدیده باشد.

قنبری ۲۵ ساله، ۳ مرتبه در این فصل از رقابت‌ها موفق شد مرد شماره یک تراکتوری‌ها باشد. او پس دبل گل مقابل استقلال در هفته پانزدهم و تک گل پیروزی‌بخش مقابل پیکان در هفته بیست‌وهفتم، یک بار دیگر موفق شد نمایش درخشانی داشته باشد و با یک سوپرگل تماشایی در دقایق پایانی مقابل نساجی، ضمن کسب پیروزی برای تی‌تی‌ها در این دیدار، جایگاه چهارمی تراکتور در جدول نیز تثبیت شد. قنبری در دیدار هفته پایانی موفق شد تک گل تراکتور را نیز در مقابل استقلال به ثمر برساند تا در این فصل در مقابل آبی‌های پایتخت دبل کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    4 15
    منظورتون از قاتل استقلال همان تیمی است که 7 بر یک از استقلال شکست خورد؟!
    • قادر IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      4 0
      بلی، همان تیمی که در آن فرهنگ عیبی یوخ وجود دارد و به طور منطقی شکست و پیروزی در فوتبال را قبول آرد. ولی جوانمردانه بازی می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس