تل‌آویو: ایران از طریق نیروهای نیابتی خود علیه ما جنگ فرسایشی به راه انداخته است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می‌گوید که ایران از طریق نیروهای نیابتی خود در نزدیکی مرزهای «اسرائیل»، جنگ فرسایشی به راه انداخته است.

به گزارش مشرق، «یوآو گالانت» در لفاظی جدید خود علیه ایران با هدف سرپوشی بر بحران داخلی رژیم صهیونیستی، بار دیگر تهران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد و گفت که «همه گزینه‌ها باید روی میز باشد تا از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری شود».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راستای جوسازی علیه برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران ادامه داد: «اگر ایران غنی‌سازی اورانیوم را تا ۹۰ درصد افزایش دهد، پیامدها و تبعاتی برای خاورمیانه بوجود خواهد آورد».

وی در ادامه ادعاهای واهی خود تأکید کرد که «جهت جلوگیری از تلاش‌های ایران برای استقرار و حضور نظامی در سوریه، حملات خود را دو برابر کرده‌ایم».

گالانت اضافه کرد: «ایران از طریق نیروهای نیابتی خود در نزدیکی مرزهای اسرائیل، علیه ما جنگ فرسایشی به راه انداخته است».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ایران را در حالی به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم می‌کند که به اذعان مقامات رژیم صهیونیستی از جمله ایهود باراک وزیر جنگ اسبق، این رژیم دهها کلاهک هسته‌ای دارد و عضو پیمان منع گسترش سلاح هسته‌ای هم نیست. از سوی دیگر، آژانس بین الملل انرژی اتمی به عنوان تنها مرجع بارها در گزارش های خود بر ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای ایران تأکید کرده است.

رژیم صهیونیستی طی ساله‌های اخیر، منبع اصلی انتشار شایعات و ادعاهای دروغین علیه برنامه هسته ای ایران در مجامع بین المللی از جمله آژانس بین المللی انرژی اتمی باهدف ایران هراسی و فضاسازی علیه ایران بوده است.

تلاش‌های دیپلماتیک، جنگ روانی، ترور دانشمندان هسته ای و انجام عملیات های خرابکاری علیه تاسیسات صلح آمیز هسته ای ایران از جمله اقدامات این رژیم علیه پیشرفت‌های هسته ای جمهوری اسلامی است که با شکست مواجه شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عقرب سیاه IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    0 2
    اسرائیل عاشقتم
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 0
      جهاد اسلامی عاشقتم. یر به یر.
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 0
    تا حالا که با همه گزینه هاتون به خواست خدا هیچ غلطی نتونستید انجام بدید من بعد هم نمیتونید
  • علیرضا IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 0
    زمان بزن در رو گذشته صهیونیست کثیف
  • ناشناس IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 0
    ما هیچ کاری با شما نداریم فقط می خواهیم شما را از صفحه روزگار محو کنیم‌ همین.
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    مایه شرم است که اسراییل حتی در خانه و ماشین دانشمندان هسته ای دوربین جاسوسی نصب کنه و هر زمان اراده کنه ترور کنه واقعا شرم اور است
  • مرتضی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    یکی نیست از این بی شعور سوال کنه تو که خودت بالای 250 کلاهک هسته ای داری چرا از هسته ای شدن ایران حرف می زنی؟ تو که حریف چند تا موشک دست ساز غزه نیستی این گنده گویی ها دگه چیه؟؟؟
    • ایرانی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      1 0
      رژیم جعلی صهیونیستی به سمت سرنوشت حتمی خودش در حال حرکته و ما به لطف الهی به افزایش سرعت این سقوط و نابودی کمک میکنیم:-)
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    همینه که هست دوست ندارید برگردید به کشورهاتون
  • بی ترمز 27 IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    حالا فرسایشی کردیم ک یه تنفس هم داشته باشی . اگه بخوای می تونیم بموقع خودش یک جنگ انهدامی یهویی هم راه بندازیم که اصلا فرصت جفنگ گویی هم نداشته باشید. حالا تصمیم با خودتان است... ولی من به صلاح تو میگم . همین فرسایشی واس شما خوبه والله . برو شکر خدا کن و چند صباحی به عمر لحظات آخری اسرائیل بسنده کن. دیمونا تل اویو ما داریم میاییم...)))
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    هندونه میدن زیر بغل
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس