کد خبر 1492276
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
پاسخ هنیه به پیام سردار قاآنی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پاسخ به پیام سردار قاآنی به حمایت های بی دریغ ایران از مقاومت فلسطین اشاره کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پاسخ پیام سردار قاآنی پس از نبرد انتقام آزادگان را داد.

هنیه اعلام کرد: دشمن گمان برد که از طریق ترور فرماندهان گردانهای قدس مقاومت در هم شکسته می شود و ملت فلسطین دچار هراس می شود.

وی افزود: دشمن گمان کرد که این حمله به او برای خروج از بحران داخلی کمک می کند و بازدارندگی ارتش آن بر می گردد. نتایج نبرد انتقام آزادگان بحران دشمن را عمیق تر کرد.

هنیه اعلام کرد: پیروزی گروههای مقاومت و در راس آنها گردانهای قدس در این نبرد بر اصل قدرت و وحدت در میدان و سیاست متمرکز بود.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پاسخ به پیام سردار قاآنی اعلام کرد: پیام قاآنی بیانگر موضع رهبر معظم انقلاب و پایبندی ایران به حمایت بی دریغ از مقاومت است. ایران رکن استواری است که مقاومت فلسطین و محور مقاومت در نبرد با دشمن صهیونیست و هیمنه آمریکا به آن تکیه دارد.

لازم به ذکر است که سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۲۴ اردیبهشت ماه طی پیامی به گروه‌های مقاومت فلسطین بیان داشت که مجاهدان قدس و کرانه باختری و سراسر سرزمین فلسطین ثابت کردند که صبح پیروزی نزدیک است.

وی ضمن درود به خانواده‌های شهدا گفت: آنها کسانی هستند که امانت دفاع از قدس و مقدسات را با اراده و وفاداری به دوش می‌کشند. فرماندهان و مجاهدان گروه‌های مقاومت، ایستادگی کردند و به تجمیع قوا ادامه دادند، اقدامی که دشمن را می‌ترساند و پیروزی به ارمغان می‌آورد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مردم و مجاهدان غزه با وجود محاصره، ابزارهایی برای عزت، دفاع و جهاد، خلق می‌کنند، خطاب به رزمندگان مقاومت گفت: ای فرماندهان اتاق عملیات مشترک، حماسه جدیدی در تاریخ نبرد رقم زدید و مجدداً ثابت کردید که می‌توانید هیمنه دشمن را در هم شکنید و آن را شکست دهید.

سردار قاآنی خاطر نشان کرد: شما با همکاری و اتحاد خود، توانستید پیروزی دیگری به پیروزی‌های قبلی خود اضافه کنید. این پیروزی‌ها، گام‌های ثابتی به سمت پیروزی نهایی است. ایران هم همچنان از ملت و مقاومت فلسطین، حمایت خواهد کرد. ایران به تقویت محور مقاومت ادامه خواهد داد تا رژیم صهیونیستی از سرزمین فلسطین، ریشه‌کن شود.

وی در پایان از رزمندگان حزب الله لبنان و همه گروه‌های مقاومت به خاطر ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ارغنون IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    9 27
    از دست رفتن ۷ فرمانده اصلی جهاد اسلامی و ۱۲۰ نفر از نیروها و مردم و ویرانی چندین خانه و آپارتمان و.... در مقابل ۸ زخمی از صهیونیستهای عادی ، این را پیروزی میدانید؟؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      3 1
      با ترور فرماندهان اصلی چرا همچنان شلیک موشکهای فلسطینی در تیراژ بالا ادامه داشت؟ به نظر میرسه که این افرادی که اسرائیل ترور کرد خودشان داوطلبانه به عنوان فرمانده معرفی شدند تا لایه های اصلی در امان بمانند‌. اینها افرادی بودند که فقط داوطلب شهادت شدند. همین و بس.
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      2 0
      یه ذره اندک رو بزرگ میکنی؟؟ از پیروزی‌ها بگو
    • رضا IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      11 1
      فکرمیکنی اسراییل راستشو میگه
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      1 0
      آره تو به خبرهای اسقاطیل دلخوش باش البته اگر کمی از مغز کوچکتر از نخودت مار بکشی متوجه میشوی از سنگ و صدها شهید و زخمی به اینجا رسیدن چه معنی میدهد
    • محسن IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
      3 1
      اگر اینجوری فکر کنی امام حسین ع هم درکربلا ظاهرا" شکست خورد ، نتیجه مهمه البته اگرخودت اسراییلی نیستی
    • ایرانی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      2 0
      جناب ارغنون یه کم مطالعه و تحقیق داشته باشی دیگه این سوال ساده رو نمیکنی. و اما پاسخ: 1- رژیم جعلی صهیونیستی از همون ابتدا و حتی پیش از تشکیلش در روز نکبت مورد پشتیبانی همه جانبه ابرقدرتهای ظالم و مستکبر قرار داشته. 2- این رژیم کودک کش در سه جنگ 1948، 1967 و 1973 با کمک غرب و حماقت و خیانت سران عرب چندین کشور عربی رو با هم شکست داده. 3- مقایسه رژیم وحشی تا دندان مسلح مورد پشتیبانی سیاسی؛ نظامی و اقتصادی غرب کثیف که حداقل 200 کلاهک هسته ای داره با یک گروه مبارز مسلمان شجاع در محاصره که در زیرزمینها با لوله آب و هزار مشکل و گرفتاری موشک دست ساز میسازند و ابهت رژیم پوشالی رو در هم میشکنند نشون میده که مظلومین بر ظالمین پیروزند. به عبارت دیگه این نبرد نابرابر مصداق پیروزی خون بر شمشیر هست. 4- هزینه های میلیاردی تحمیل شده به این رژیم تروریست رو به افول برای طراحی و ساخت و استفاده از گنبد آهنین سوراخ در برابر چندتا لوله آب مسلح شده در آهنگری مش جاسم فلسطینی خودش یک نوع پیروزیه. 5- علاوه بر ضررهای اقتصادی فراوان وارده به این رژیم منحوس، از بین بردن آرامش روانی و حس پیروزی همیشگی این بیشرفهای کودک کش هم خودش بخش دیگری از این پیروزی خون بر شمشیر رو نشون میده. 6- رژیم جعلی غاصب از همون ابتدای اشغال فلسطین مظلوم دست به جنایتهای وحشیانه و قتل عام مردم و مبارزان فلسطینی کرده اما هیچگاه نتونسته صدای اونها رو خاموش کنه. پس این هم یک قسمت دیگری از پیروزی مظلومیتن تحت فشار و محاصره هست. 7- شهدای تقدیم شده به آرمان قدس نه اولین هستند و نه آخرین اما به قول دوست و دشمن رژیم کودک کش دزد آب و خاک روز به روز به سرنوشت محتومش نزدیکتر میشه. برای همینم هست که مثل مار زخم خورده بیشتر پیچ و تاب میخوره. 8- همین توان موشکی نیروهای مقاومت بر ضد ظلم واستکبار چندسال پیش وجود نداشت و با وجود سختترین کنترلها و فشارها بر بزرگترین زندان جهان یعنی غزه قهرمان روز به روز در حال پیشرفته و روی صهیونیستها رو در نبردهای بعدی باز هم کم خواهد کرد.
    • یوزار IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 0
      عزیزم تو مو بینی من پیچش مو!!!!
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    48 4
    به امیدپیروزی رزمندگان اسلام ونابودی صهیونیسم غاصب کودک کش واقامه نماز به امامت رهبرمقتدروعزیزمان درقدس شریف
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    13 5
    سلام و خسته نباشید خدمت برادران مسلمانم .
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    5 1
    زنده باد محور مقاومت
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    5 1
    الحمدالله که حامی مظلوم شدیم نه ظالم.الحمدالله که جمهوری اسلامی برای جلب رضایت ابر قدرت ها حق مظلوم رو پایمال نکردیم.
  • کارشناس IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    1 5
    شربت لازم هستند
    • مهدی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      4 0
      شربت رو که اربابت رجوی ملعون نوش جان کرد و امثال شماها در عملیات مرصاد با تانکر شربت نوش کردید اما شربت درک اسفل رو. انشالله ته مانده های پیر و پاتال سایبریتون هم به زودی
    • ایرانی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      5 0
      وطن فروشان و ماله کشان و مزدوران صهیونیستهای کودک کش هم عقل و شعور و شرف لازم هستند.
  • رضایی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    7 2
    وقتی مقام معظم رهبری سال ۹۴ گفتند اسرائیل ۲۵ ساله آینده را نخواهد دید ، من یقین دارم که اسرائیل نابود میشه در آینده ای نه چندان دور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس