کد خبر 1492383
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
مصدومیت بد موقع مانع ملی پوش شدن سرلک و کریمی!/ کاوه: تمام موارد در خصوص این 2 کشتی‌گیر بررسی می شود

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص مصدومیت و غیبت ۲ کشتی‌گیر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، روز گذشته خبری مبنی بر مصدومیت علیرضا سرلک کشتی‌گیر وزن ۵۷ کیلوگرم و علیرضا کریمی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم در رسانه‌ها منتشر شد. با توجه به پیش رو بودن مسابقات بین المللی جام تختی این کشتی گیران فرصت حضور در این رقابت ها را از دست دادند.

مسابقات جام تختی مرحله چهارم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان محسوب می‌شود و غیبت در این رقابت‌ها به منزله کنار رفتن کشتی گیران از چرخه انتخابی تیم ملی می شود.

محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان در این باره گفت: این ۲ کشتی گیر درخواست خود را به فدراسیون کشتی باید بدهند تا بررسی شود. باتوجه به این که در تهران نیستم به صورت دقیق در جریان جزئیات درخواست و اتفاقات این ۲ کشتی گیر نیستم. جام تختی مرحله چهارم انتخابی تیم ملی است و برای این که بتوانند به دوبنده تیم ملی برسند باید در این مسابقات کشتی بگیرند.

وی افزود: این که ۲ روز مانده به مسابقات اعلام مصدومیت کرده اند برای من جای سوال دارد و باید همه موارد را بررسی کنیم چرا که ۲ روز مانده به مسابقات پدیرفتن چنین موضوعی کمی دشوار است و باید بررسی کنیم و بعد تصمیم نهایی را بگیریم.

با توجه به گفته های مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد باید منتظر ماند و دید فدراسیون چه تصمیمی برای این ۲ کشتی گیر خواهد گرفت. علیرضا کریمی یکی از رقبای حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم بود که در این مسابقات حضور نخواهد داشت.

پیش از این محمدحسین محمدیان هم با توجه به شرکت نکردن در مسابقات انتخابی جام تختی از حضور در جام تختی از سوی کادر فنی و فدراسیون منع شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس