کد خبر 1492685
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
ستاره استقلال با تیم جدید مقابل پرسپولیس

شرایط چند ستاره استقلال برای فصل آینده نامشخص است.

به گزارش مشرق، حتی اگر استقلال به فینال جام حذفی برسد و کاپ قهرمانی این مسابقات را به دست آورد باز هم مشخص نیست تکلیف برخی بازیکنان بزرگ این تیم برای فصل آینده چه خواهد شد و گروهی از ستارگان تیم برای ماندن در جمع آبی پوشان مشکل رضایت نامه دارند. بازیکنانی که مهدی قایدی یکی از آنها محسوب می شود.

بهترین مهره این روزهای استقلال که در بازی با تراکتور یک تنه همه کار کرد. قایدی از نظر قانونی بازیکن باشگاه شباب الاهلی امارات محسوب می‌شود و اگر این باشگاه رضایت ندهد فصل آینده نمی تواند در جمع آبی‌پوشان باقی بماند. در روزهای گذشته بحث های زیادی درباره بازگشت مهدی به تیم اماراتی مطرح شده و با توجه به قهرمانی الاهلی در لیگ حرفه‌ای امارات و راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا، کاملاً طبیعی است که مقامات این باشگاه می خواهند از تمام سرمایه های خود برای حضور در پیکارهای آسیایی استفاده کنند.

البته به نظر می رسد باشگاه الوحده که پرهوادارترین تیم شهر ابوظبی امارات محسوب می‌شود نیز در صدد به خدمت گرفتن باشوی استقلال است و در این رابطه مذاکراتی را با الاهلی آغاز کرده است. اگر این قضیه به نتیجه برسد و قایدی راهی الوحده شود هیچ بعید نیست ستاره این روزهای استقلال تا چند ماه دیگر در چارچوب به پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن تیم جدید خود به مصاف پرسپولیس یا یکی دیگر از تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان برود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    قایدی با اینکه شیرچه زن خوبیه ولی خداییش بازیکن خوب و بیسار موثری است.اگه بره استقلال سوم هم نمیشه سال بعد
    • سعید IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      0 0
      شمالطفادرموردتیم خودت صحبت کن لازم نکرده نظربدی در مورد استقبال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس