با عاملان شهادت ۶ مرزبان کشور برخورد جدی و قاطع خواهد شد

وزیر کشور درباره پیگیری شهادت ۵ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی گفت: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور امروز (چهارشنبه ۳ خرداد ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره ملاقات اخیر خود با وزیر امنیت ویتنام گفت: ملاقات با وزیر امنیت درباره تعاملات دوجانبه میان ایران و ویتنام بود. نکات مشترکی میان دو کشور در سطح روابط بین‌الملل و سیاست‌های مختلف وجود دارد و با توجه به روابط خوب موجود در پی هم‌افزایی آنها هستیم.

وی افزود: در مقاطع مختلف مواضع نسبتاً مشترکی در مسائل مختلف از سوی آنان در حمایت از مواضع ایران ابراز شده است و به صورت برعکس نیز ایران از مواضع آنها حمایت کرده است. بنابراین توسعه روابط مدنظر بوده است.

وحیدی بیان کرد: در این رابطه یک تفاهم نامه امنیتی میان وزارت کشور و وزارت امنیت ویتنام برقرار شد. همچنین تفاهم‌نامه‌هایی میان وزیر دادگستری ایران و ویتنام برگزار شد و همچنان به دنبال توسعه روابط هستیم.

وزیر کشور همچنین درباره وضعیت پیگیری شهادت ۵ مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتماً برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.

حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان شامگاه ۳۰ اردیبهشت ماه و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی روبه رو شد که در این درگیری متاسفانه پنج تن از مرزبانان عزیز ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این حادثه گروهبان یکم شهید «حسین بادامکی»، گروهبان‌یکم شهید «علی غنی با تدبیر»، سرباز وظیفه شهید «محمد جمالزاده»، سرباز وظیفه شهید «یونس سیفی‌نژاد» و سرباز وظیفه شهید «ناصر حیدری» به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    2 0
    پشت این جنایات ISI پاکستان و آمریکا و اسرائیل و انگلیس هستند. درد پاکستان چیه؟ روابط با هند رو تقویت کنید تا جون پاکستان درآد.
  • ناشناس IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    2 1
    فکرمیکنید تروریست هایی که به نظامی ها حمله می‌کنند چه کسانی هستند همون هایی که هرجمعه به تحریک عبدالشیطان بعداز نماز جمعه توخیابون های زاهدان علیه نظام شعار و فحاشی می‌کنند لونه اصلی تروریست های بلوچستان مسجد مکی است
  • ایکسودس IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    پیدا کردنشون سخته ..به شخصه میگم کار دست‌نشانده های طالبان هست ..بعد از سخنان رییس جمهور بابت آب هیرمند...اونها وسط جمعیت پاکستان متواری هستند...به شخصه با این همه دشمن در شمال و شرق ایران و نیز پایگاه های متعدد آمریکا اگر کاره ای بودم از هیچ چیز نمیترسیدم..و بمب اتمی تاکتیکی به تعداد بالا تولید میکردم.. ایران دشمن بسیار داره
    • حمیدرضا IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 0
      خیر طالبان در مرز سراوان نیرو ندارد.پشت تمام جنایتها در شرق کشور دستگاه جنایتکاروقدرتمند امنیتی ارتش پاکستان موسوم به آی اس آی قرار دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس