کد خبر 1492892
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
حمایت مربی پرسپولیس از بازیکن رئال مادرید/ ویرا: فیفا باید واکنش مناسبی داشته باشد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به توهین نژادی به هموطن خودش واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا درمورد توهین به وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی تیم رئال مادرید، اظهار داشت: بحث نژادپرستی یک موضوع مهم است. وقتی در این رابطه صحبت می‌کنیم، مهم نیست در مورد رنگ پوست، مذهب یا هر موضوع دیگری باشد.

وی افزود: ناراحت کننده است که یک استادیومِ پُر، یک بازیکن فوق‌العاده که خدمت زیادی به فوتبال کرده را میمون صدا بزنند. این برای فوتبال و انسانیت خوب نیست. زمان مناسبی است که فیفا و فدراسیون فوتبال برزیل واکنش مناسبی داشته باشند. باید این موضوع را جدی بگیرند. شاید تقصیر باشگاه‌ها مانند والنسیا نباشد اما باید برابر چنین رفتارهایی تصمیمی قاطع گرفته شود.

مربی برزیلی پرسپولیس تصریح کرد: شاید بازیکن باتجربه‌تری نسبت به وینیسیوس بتواند کنترل بهتری در این وضعیت داشته باشد ولی در کل این مساله مناسبی نیست. شاید یک بیننده تلویزیونی این را یاد بگیرد که برای فوتبال خوب نیست. فوتبال شادی آفرین است و باید از این مسائل دوری شود. نمی‌توانیم بگوییم این اتفاق فقط در اسپانیا می‌افتد. هرجای دنیا ممکن است این اتفاق بیفتد ولی باید تغییر کند.

ویرا گفت: به عنوان مربی وقتی نظرم را می‌پرسند، می‌گویم باید خیلی قوی باشیم. در برابر این رفتارها صحبت کنیم و فیفا هم باید از ما حمایت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    1 0
    ایشان مربی پرسپولیس است ، پس یحیی خار محمدی برای چه کاری سی میلیارد دریافت کرده است؟؟؟؟؟؟؟ًبرای حمایت از اغتشاشکران یا علی دایی و کریمی ؟؟؟؟؟؟
  • Omid IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    1 0
    تیم حکومتی تراکتوری ها را مسخره کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس