کد خبر 1492936
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
سلطان عمان به ایران می‌آید

دربار سلطنتی عمان امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای از سفر سلطان این کشور به ایران در راس یک هیئت بلند پایه طی یکشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از از خبرگزاری رسمی عمان، دربار سلطنتی عمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «هیثم بن طارق» سلطان این کشور روز یکشنبه به مدت دو روز به منظور تحکیم پیوندهای دوستی و تقویت روابط مثمر ثمر و حسن همجواری میان این کشور و ایران و در پاسخ به دعوت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر می‌کند.

در این بیانیه آمده است: این سفر در چارچوب رایزنی‌ها و هماهنگی‌های مستمر میان رهبران دو کشور برای بحث در مورد تحولات مختلف در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و ارتقای هر آنچه که موجب بهبود جنبه‌های موجود همکاری میان دو کشور در زمینه های مختلف می‌شود، انجام خواهد شد.

طبق این بیانیه، در این سفر هیئت بلندپایه عمان؛ شهاب بن طارق آل سعید، معاون نخست‌وزیر در امور دفاعی، خالد بن هلال البوسعیدی، وزیر دیوان دربار سلطنتی، سپهبد سلطان بن محمد النعمانی وزیر دفتر سلطنتی، بدر بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه، سلطان بن سالم الحبسی وزیر دارایی، دکتر حمد بن سعید العوفی، رئیس دفتر خصوصی، عبدالسلام بن محمد المرشدی، رئیس سازمان سرمایه گذاری عمان، قیس بن محمد الیوسف، وزیر بازرگانی، صنعت و ترویج سرمایه گذاری، عبدالله بن خمیس الرئیسی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سلطان و چند مقام دیگر، سلطان عمان را همراهی خواهند کرد.

این سفر چند روز پس از سفر سلطان عمان به مصر و دیدار وی با عبد الفتاح سیسی رئیس جمهوری مصر انجام می‌شود. سلطان عمان در سفر به مصر با رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    ان شائ الله به سلامتی
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید از منافق گرفته تا نفوذی ها و ضد انقلاب‌ و کسانی که چشم پیشرفت کشور تحت ج.ا.ا ندارند‌.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    من از کشور عمان خیلی خوشم میاد،چون کشور بی سر و صدا بی دردسر دارن زندگی میکنن مثل عربستان،طالبان،اذربایجان کسی رو اذیت نمیکنن.
    • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      2 0
      کاش ما یاد می‌گرفتیم و دشمن تراشی نمی‌کردیم. آمریکا وو اسرائیل از بزرگترین حامیان برخی شعارهای ما هستند زیرا به بهانه این شعارها بیشترین منفعت را می‌برند و جهانیان را بر علیه ما میشورانند. اگر روزی اعلام شود چهار پنج تا شعار را از تجمعات خود حذف میکنیم اولین مخالف آمریکا و اسرائیل خواهند بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس