استقلال فینالیست جام حذفی شد/ در انتظار حضور پرسولیس برای انتقام

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی به دیدار فینال راه یافت و باید منتظر حضور احتمالی پرسپولیس باشد تا انتقام شکست در دربی صدم را بگیرد.

به گزارش مشرق، دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۴ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

آرش رضاوند(۲۴)، علیرضا ابراهیمی مدافع نساجی(۳۲) و محمد محبی(۵۶ و ۸۹) برای استقلال گل زدند.

فیلم/ خلاصه دیدار استقلال ۴ - نساجی ۰

استقلال که در این دیدار با سید حسین حسینی، صالح حردانی(۶۵ زبیر نیک نفس)، رافائل سیلوا، عارف غلامی(۸۵ پیمان بابایی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی( ۶۵ امید حامدی فر)، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور(۷۳ ابوالفضل جلالی)، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری(۶۵ سجاد شهباززاده) به میدان رفته بود نیمه اول را با برتری کامل پشت سرگذاشت.

استقلال فینالیست جام حذفی شد/ در انتظار حضور پرسولیس برای انتقام بازیکنان استقلال برای رضا میرزایی آرزوی سلامتی و بازگشت زودهنگام کردند

شاگردان ساپینتو که به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستند، در نیمه اول موقعیت های زیادی را برای رسیدن به گل داشتند اما فقط دو بار توانستند دروازه حریف را باز کنند. ابتدا در دقیقه ۲۴ آرش رضاوند با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد و در ادامه علیرضا ابراهیمی مدافع تیم شمالی به اشتباه در دقیقه ۳۲ دروازه خودی را باز کرد.

استقلال در ادامه بازهم موقعیت هایی را برای گلزنی داشت اما نتوانست به این مهم برسد. نساجی هم که دل به ضد حملات بسته بود در دقیقه ۴۰ به یک گل رسید اما بازیکن این تیم در موقعیت آفساید قرار داشت.

استقلال فینالیست جام حذفی شد/ در انتظار حضور پرسولیس برای انتقام مهدی پور با دریافت کارت زرد، دیدار فینال جام حذفی را از دست داد

نیمه دوم هم برای آبی پوشان به همین روال سپری شد و تیم شمالی که امیدوار بود با به خدمت گرفتن سرمربی اسپانیایی خود نتایج رقم خورده با مطهری را جبران کند، بازهم با همان روش نیمه اول بازی را ادامه داد و نه تنها نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه میزبان ایجاد کند بلکه گل سوم را هم دریافت کرد.

بعد از آنکه استقلال با سه گل از حریف خود پیش افتاد، ساپینتو چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد تا شرایط بهتر شود و بازیکنان اصلی اش برای فینال فشار کمتری را متحمل شوند.

در دقایق پایانی نساجی کمی به سمت دروازه استقلال نزدیک شد اما نتوانست موقعیت جدی خلق کند. استقلال در دقیقه ۸۹ توسط محبی به گل چهارم رسیدند تا در نهایت آبی های تهران با پیروزی در مرحله نیمه نهایی به فینال صعود کنند و در انتظار دیدار با پرسپولیس باشند.

استقلال فینالیست جام حذفی شد/ در انتظار حضور پرسولیس برای انتقام

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه پاس برگزار خواهد شد تا چهره دومین فینالیست مشخص شود.

استقلالی ها در شرایطی انتظار پرسپولیس در فینال را می کشند که در دیدار برگشت دربی تهران یک بر صفر به سرخپوشان باختند و با همین شکست از مسیر قهرمانی دور شدند. حالا دیدار احتمالی فینال استقلال با پرسپولیس در روز ۱۰ خرداد می تواند برای آبی ها یک بازی انتقامی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ناهید IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    3 2
    همه دنیا دیدند که گل نساجی مردمی مازندران سالم بوده است.
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      انتقام یا انتحار ؟!!
  • دانیال IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    1 2
    چرا بازی پرسپولیس در زمین خراب است؟؟؟؟ چرا پرسپولیس باید تماشاگر نداشته باشد؟؟؟؟؟؟ تیم قهرمان لیگ برتر تماشاگر ندارد!!!!!!!!!!!
  • حمید IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 3
    مقتدرانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    2 1
    من استقلالی نيستم اما از بازی روان اين تیم خوشم آمد واقعاا اروپایی بازی میکنند
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 1
    خب یه سوال از کیسه کشا: حالا که بردید و رفتید فینال دیگه نمیگید حق ما رو خوردن؟ کاری کردن که ببازیم و فینال نریم؟ و از این دست حرفهای مفت؟!!!
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      1 0
      حرف مفت مال تو وامثال تویکی هست
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    باشگاه های دولتی همه چیز شان مقتدرانه است
  • Omid IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 1
    من استقلالی هستم اما دو پنالتی برای نساجی گرفته نشد گل اول استقلال آفساید بود.
  • Omid IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 1
    تمام طرفداران پرسپولیس خواستار بازی نکردن امروز پرسپولیس در لیگ حذفی هستند.
  • Omid IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 1
    طرفداران پرسپولیس سراسر کشور خواستار کناره گیری پرسپولیس از لیگ حذفی هستند.
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 1
    کیسه کشا موجودات عجیبی هستن اگر خودشون گل بزنند میشه مقتدرانه ولی پرسپولیس گل بزنه به حقیقی میشه تبانی
  • Omid IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 2
    پرسپولیس باید از لیگ حذفی کثیف کناره گیری کند.
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 2
    سعود مقتدرانه با مردود کردن گل سالم نساجی و نگرفتن دو پنالتی برای نساجی 😄😄😄
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      3 0
      بنازم سطح سواد لنگی جماعت را . صعود نه سعود
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 1
    اقتدار را از داور دیدیم نه استقلال! 2 پنالتی آشکار و 1 گل سالم نساجی را سوزاند و 2 گل آفساید استقلال را پذیرفت! بیچاره نساجی قربانی هوچیگری مربی و بازیکنان استقلال شد.
  • ناهید IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 2
    از تراکتور و نساجی با ناداوری انتقام گرفت
  • وحید IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 3
    استقلالی ها به پرسپولیسی ها می گویند خوشحالی نکنید اما خودشان در این روزهای عزاداری مردم ایران آریایی خوشحالی می کنند
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      3 0
      نکنه عزادار چند شرور و قاتل و تروریستی ؟خاک بر سر بیشعورت کنن
  • Omid IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 1
    به علت اینکه نگذاشتند بازی هوادار پرسپولیس تماشاچی داشته باشد باشگاه پرسپولیس باید اعلام کند پرسپولیس بازی نکند.
  • Omid IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    چرا تیم جماران نمی گوید ناداوری . به علت اینکه بردند می گویند داوری خوب بود. حق شهرستانی ها را می خورند. دست خدا بالای تمام دستها است. جام حذفی زورکی مبارکتون باشد. خخخخخ
  • حمید IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    از این به بعد هر تیم شهرستانی از حق دفاع نکند به معنای این است که از ظالم طرفداری کرده است. باشگاه تراکتور و نساجی اگر سکوت کنند به معنای آن است که از ظالم طرفداری گرفته اند و به ظالم امتیاز داده اند.
  • Omid IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 1
    اینستا را می خواندم واقعا از مکتب استقلالی ها ناراحت شدم من به استقلالی ها احترام می گذاشتم اما واقعا متاسف شدم. خود استقلالی ها دارند می گویند به حقیقی فحش دادیم تا روحیه حقیقی پایین بیاید تا گل بخورد تاکید می کنم خود استقلالی ها دارند می گویند و خود استقلالی ها پشیمان هستند از فحش دادن به حقیقی. تمام کنید هموطنان استقلالی این کارها را. ازبکستان عراق کویت بحرین عربستان امارات قطر عمان کره چین ژاپن استرالیا پیشرفت کردند. ایران عقب ماند. تمام کنید استقلالی های محترم. استقلالی ها انسان باشید. بیرانوند غلطی کرد اما معذرت خواهی کرد. فوتبال به این حرکت ها قشنگ است. تا وقتی استقلالی ها و پرسپولیسی ها و فوتبالی ها همدیگر را مسخره می کنند ایران و ایرانی عقب می ماند.
  • بهداد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    دیدن فوتبال تهران حرام است. سر شهرستانی ها را می برند تا پرسپولیس و استقلال قهرمان بشوند. ننگ بر فوتبال تهران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس