شورای ائتلاف

در این بیانیه آمده است:‌بسیج دانشجویی به عنوان پرچم دار جهاد تبیین در فتنه سال گذشته چونان نگینی بر تارک دانشگاه های کشور خوش درخشید تا آمال و آرزوهای خام و سراب گونه دشمن غدار را بر باد دهد.

به گزارش مشرق، در پی تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

اتحادیه اروپا در اقدامی خصمانه و رذیلانه بسیج دانشجویی را در فهرست تحریم های خود قرار داد تا بار دیگر خوی استکباری و کینه ورزانه خود را در تقابل با انقلاب اسلامی به نمایش بگذارد.

بسیج دانشجویی که هویت و شالوده اش با استکبار ستیزی، استقلال خواهی، عدالت طلبی، ولایت مداری و خدمتگزاری به مردم عجین شده است، مورد غیض و غضب فراعنه ، قارون ها و سامری هایی قرار گرفته است که تاب و توان تماشای خورشید حقیقت را ندارند.

بسیج دانشجویی میراث جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، همان بزرگمردی که در ۱۶ آذر سال ۱۳۶۷ در توصیفاتی شورانگیز و شگفت آور فرمود: « بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گل‌دسته‌های رفیع آن ، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن ، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند. اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد گردید؛ والا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند. امروز یکی ازضروری‌ترین تشکل‌ها، بسیج دانشجو و طلبه است . طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاهها باید با تمام توان خود در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند و فرزندان بسیجی‌ام در این دو مرکز، پاسدار اصول تغییرناپذیر "نه شرقی و نه غربی " باشند. من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.»

دانشجویان بسیجی این سرزمین که مفتخر به شاگردی شهید مصطفی چمران ها، سید حسین علم الهدی ها، محسن وزوایی ها و حسن باقری ها هستند، برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین خواهند بود.

تحریم این نهاد بالنده توسط اتحادیه ای که نشانه های زوال و اضمحلال آن روز به روز عیان تر می شود، را باید به خیل جوانان بسیجی و دانشجویانی تبریک گفت که بیش از سه دهه است در انجام به وظایف ذاتی خود در میادین جهاد علمی، جهاد سازندگی، خدمت به محرومان و حفاظت از استقلال فرهنگی و ارزش های تمدنی ایران عزیزمان لباس مجاهدت و گمنامی بر تن کرده و استراحت و آسودگی را از تن به در کرده اند.

بسیج دانشجویی به عنوان پرچم دار جهاد تبیین در فتنه سال گذشته چونان نگینی بر تارک دانشگاه های کشور خوش درخشید تا آمال و آرزوهای خام و سراب گونه دشمن غدار را بر باد دهد. این تحریم رذیلانه سند افتخار و انگیزه مضاعفی برای فرزندان بیداردل حضرت روح الله خواهد بود تا در میدان مجاهدت و دفاع از نظام اسلامی شب و روز نشناخته و در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام اسلامی و ایران عزیز کمربند همت را محکم تر از همیشه بسته و افق های روشن را به ملتی بشارت دهند که خداوند فرمود: وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    مبحث سخنرانی ده هفته امام جمعه هم معلوم شد
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    خشم و تحریم و فشار یعنی درستی راه و مسیر. بقول شهید بهشتی ای دشمن غدار از دست ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر
  • ح IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    حالا لباس چی بپوشم؟؟
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
    0 0
    بسیج دانشجویی به عنوان پرچم دار جهاد تبیین در فتنه سال گذشته چونان نگینی بر تارک دانشگاه های کشور خوش درخشید تا آمال و آرزوهای خام و سراب گونه دشمن غدار را بر باد دهد.
  • خادم مردم ایران IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    0 0
    سلام .تحریم بسیج حقانیت بسیج وبسیحی را میرساند .بسیج خار چشم آنهاست .خداوند مدافع حق و حقیقت وبسیحی نور چشم ملت ایران و باعث رعب ووحشت دشمنان است درود بر بسیجی حافظ ومدافع امنیت .درود برشرفتان .سربلند پیروز باشید انشاا...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس