کد خبر 1493133
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کی روش

ستاره سابق تیم ملی کلمبیا برای اولین بار درباره دلیل اخراج سرمربی پرتغالی از این تیم صحبت کرد.

به گزارش مشرق، دوران «کارلوس کی‌روش» در تیم ملی کلمبیا کوتاه‌تر از آن بود که تصور می‌شد اما اخراج او باعث به وجود آمدن حرف و حدیث‌های زیادی درباره علت آن شد.

سرمربی پرتغالی تنها پس از هشت بازی و بعد از شکست تحقیرآمیز ۶ بر یک سه‌رنگ‌ها مقابل اکوادور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی از سمت خود برکنار شد.

پس از اخراج سرمربی سابق تیم ملی ایران از هدایت کلمبیا، خبرهایی مبنی بر اینکه بعضی از بازیکنان این تیم با رهبری «خامس رودریگز» زیر پای کی‌روش را خالی کرده بودند تا او پست خود را از دست بدهد.

حالا و پس از گذشت ۲ سال از آن ماجرا، ستاره سابق تیم‌های پورتو، موناکو، رئال مادرید و بایرن مونیخ سکوت خود را شکست و درباره اتفاقاتی که منجر به جدایی کی‌روش از تیم ملی کشورش شد، صحبت کرد.

رودریگز به شبکه تلویزیونی RCN کلمبیا گفته است سرمربی وقت سه‌رنگ‌ها به دلیل کسب نتایج ضعیف و تصمیم سران فدراسیون فوتبال کلمبیا برکنار شد و آن‌ها هیچ وقتی بازی‌ای را به دلیلی اینکه پوست موز زیر پای او بیندازند، شکست نخوردند.

خامس با بیان اینکه اهمیتی به اعتقاد نداشتن کی‌روش به بازی او قائل نیست، گفت: این غیرممکن است که ما بازی‌ای را ۶ بر یک ببازیم تا کسی اخراج شود. من واقعیت را می‌گویم. اگر کسی به این باور نداشته باشد، تقصیر من نیست.

کلمبیا در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در رتبه ششم جدول منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفت و از صعود به جام جهانی باز ماند.

رودریگز که در سال ۲۰۲۰ و پس از حضور «کارلو آنچلوتی» در تیم آبی‌پوش شهر لیورپول به اورتون پیوست، پس از یک سال حضور در فوتبال انگلستان راهی الریان قطر شد و در زمستان امسال نیز از تیم المپیاکوس یونان جدا شد و اکنون بازیکن آزاد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس