وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: دشمن به دنبال دوقطبی سازی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمن به دنبال دو قطبی سازی است و در مقابل ما وظیفه داریم که با ایجاد آرامش و جلوگیری از این حربه دشمن شرایط و بستر مناسبی را برای کارهای فرهنگی فاخر و اثربخش ایجاد کنیم.

به گزارش مشرق، "محمدمهدی اسماعیلی" روز جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان نهاوند اظهار داشت: دولت انقلابی برای حل مشکلات در ابعاد مختلف در تلاش بی وقفه است.

وی افزود: دشمن با جنگ ترکیبی که سال گذشته شروع کرد، به فکر براندازی نظام بود. دشمنان انقلاب در موضوع حجاب برنامه ریزی کرده اند؛ اما ملت و دولت از ارزش‌های نظام کوتاه نمی آیند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم نهاوند همواره در انقلاب پیشگام بوده اند و سابقه درخشانی در مبارزات و صحنه های مختلف دفاع از این نظام اسلامی دارند.

وی ادامه داد: این شهر مهد دلیران و مردانی مانند سردار عزیز شهید حاج میرزا محمد سلگی و دلاور مردان سرافرازی است که در راه انقلاب از جان خود گذشتند.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این انقلاب با درایت امام راحل به ثمر نشست و امروز تحت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب به مسر پرافتخار خود ادامه می دهد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و بزرگان انقلاب از شخصیت های بزرگ فرهنگی هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضرت امام راحل در سنین جوانی تألیفات زیادی داشتند و مقام معظم رهبری هم تألیفات فراوانی دارند و در نمایشگاه کتاب امسال تألیفات ایشان از پرفروش ترین ها بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه این شهادت ها و رشادت ها بنا شده است و این شجره طیبه با هیچ خباثتی لطمه نخواهد دید چون این انقلاب مرهون زحمات بزرگان و شهدا است.

شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی نهاوند با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و امام جمعه و همچنین دیدار با جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر این منطقه از دیگر برنامه های پیش بینی شده اسماعیلی در سفر عصر امروز به این شهرستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    5 8
    اتفاقا این شما هستید که دنبال دو قطبی سازی هستید .مردم را نه در نوع پوشش و نه در نوع اعتقادات آزاد نمی گذارید و سعی دارید اعتقادات خودتون را به زور به خورد مردم بدید .
    • هادی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
      1 3
      سوادت همینقدره دیگه. اصلا مفهوم دو قطبی اجتماعی رو نمیفهمی. الان تو آمریکا و اسرائیل که ملت شدیدا دو قطبی شدن آزادی نیست؟ یا به زور چیزی رو تو کلشون فرو کردن؟
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    2 0
    اصلا برای همین قطبی مربی تیم امید نشد چون دوقطبی تبدیل به ۳ قطبی می شد !
  • هادی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    5 3
    اتفاقا با عقب نشینی های شما در خصوص سلبریتی های دوزاری وطن فروش ماها احساس می‌کنیم داره به کشور خیانت میشه. مخصوصا خود تو که واسه پاک کردن پرونده سیاه سلبریتی ها عجله هم داشتی
  • وطن پرست IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    2 0
    شما عرضه مدیریت دو قطبی رو ندارید بهتره استعفا بدید.
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    3 0
    دوقطبی طعه صندلی و مقام توسط عده ای در درون خودتان بوجود آورند کسی که خودشو خدمتگذار ملت کشور اسلام و خدا میدونه دست به هر کاری برا ماندن نمیزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس