استقلال با توپ‌ پر به مصاف پرسپولیس می‌آید/ به خاطر حساسیت دربی از داور خارجی استفاده شود بهتر است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس موفق شد قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و این قهرمانی با شکست استقلال به دست آمد. شاگردان ساپینتو می‌خواهد جبران کنند و با تمام وجود به مصاف پرسپولیس می‌آیند.

سرویس ورزش مشرق _ هفته گذشته مرحله نیمه نهایی جام حذفی با انجام دو دیدار به پایان رسید و تیم‌های پرسپولیس و استقلال موفق شدند به فینال این تورنمنت برسند تا هواداران شاهد صد و یکمین دربی در فینال جام حذفی باشند. این در شرایطی است که استقلال آخرین بار که در چارچوب یک بازی ۹۰ دقیقه ای توانست پرسپولیس را شکست بدهد به ۵ سال و ۳ ماه پیش برمی گردد اما این دو تیم در جام حذفی نتایج متفاوتی را تجربه کرده اند!

این استقلال به دنبال جبران است/ استفاده از داور خارجی زشت است اما برای این بازی نه!/ خارجی‌های پرسپولیس دنبال پول مفت هستند!

مرتضی فنونی زاده درباره دربی ۱۰۱ و شرایط سرخآبی‌ها به مشرق گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌شد دو تیم مطرح پایتخت به فینال جام حذفی رسیدند. پرسپولیس موفق شد قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد، ضمن اینکه این قهرمانی با شکست استقلال به دست آمد. بنابراین استقلال که شایستگی‌ها زیادی دارد می‌خواهد جبران کند و با تمام وجود به مصاف پرسپولیس می‌آید. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و هر دو تیم هم آماده هستند، به همین دلیل نمی‌توان گفت که کدام تیم قهرمان جام حذفی خواهند شد. در هفته‌های اخیر هم بازی‌های هر دو تیم پرگل بوده است و امیدواریم که بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی افزود: پیش از این سرخابی‌ها یک بار در فینال حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با قهرمانی قرمزپوشان به پایان رسید. این مسابقه دومین دربی دو تیم در فینال جام حذفی است. هر دو تیم خوب بازی می‌کنند و امیدواریم مانند دربی گذشته بازی کسل کننده‌ای را شاهد نباشیم. البته دربی قبل چون مستقیم روی قهرمانی لیگ تاثیر گذار بود حساسیت بازی برای هر دو تیم بالا بود ولی در این دیدار به دلیل اینکه قرمزها فاتح لیگ برتر شدند، حساسیت چندانی برای شاگردان گل‌محمدی وجود ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص استفاده از داور خارجی در دربی اظهار داشت: بحث استفاده از داور خارجی در کل زشت است و به نوعی توهین به داوران داخلی کشور است، ولی در فضای مجازی حرف‌های زیادی درباره ناداوری زده می‌شود. اگر از داور خارجی استفاده شود حرف و حدیث‌ها کمتر می‌شود. داوری که از خارج می‌آید نه استقلالی است و نه پرسپولیسی، پولش را می‌گیرد و قضاوت می‌کند. من هم معتقدم با توجه به حساسیت بازی از داور خارجی استفاده شود بهتر است.

این استقلال به دنبال جبران است/ استفاده از داور خارجی زشت است اما برای این بازی نه!/ خارجی‌های پرسپولیس دنبال پول مفت هستند!

فنونی‌زاده درباره خریدهای پرسپولیس در فصل آتی و نیاز این تیم به بازیکنان خارجی خاطر نشان کرد: باشگاه باید دور بازیکنان خارجی را خط بکشد. در حال حاضر دیاباته و پریرا در پرسپولیس اضافی هستند و فقط از باشگاه پول می‌گیرند. پرسپولیس بازیکنانی مانند امید عالیشاه و سیامک نعمتی را دارد که می‌توانند در شرایط سخت به پرسپولیس کمک کنند. بازیکنان خارجی سفارش دلال‌ها هستند. تنها خارجی خوب ترکیب پرسپولیس گولسیانی است که او هم تقریبا پا به سن گذاشته است و این موضوع در فصل‌های بعدی خودش را نشان می‌دهد. در بازی قبلی هم تیم هوادار چهار تک به تک با علیرضا بیرانوند به دست آورد که کمی عجیب بود. در اصل فضای بین مدافعین وسط باعث ایجاد شدن این موقعیت‌ها شد. پورعلی‌گنجی و گولسیانی قابلیت‌های زیادی دارند ولی خب باید ضعف‌هایشان را گفت. قائدی و محبی بازیکنان خوبی هستند و با داشتن این فرصت‌ها می‌توانند دروازه تیم ما را باز کنند. بنابراین مدافعان باید حداکثر توان خود را برای این دیدار بگذارند.

وی ادامه داد: دیاباته و پریرا به دنبال پول هستند و به پرسپولیس آمده‌اند تا خوش بگذرانند اما ما مهاجمان خوب کم نداریم که کمک حال تیم باشند. من فکر نمی‌کنم که پرسپولیس در پستی نیاز به بازیکن داشته باشد و همه بازیکنان به خوبی در جایگاه خود بازی‌ می‌کنند. در صورت خرید بازیکن هم ترجیح می‌دهم که مدیریت بازیکنان داخلی بخرد. بازیکنان خارجی پول زیادی می‌گیرند و کارایی زیادی هم برای تیم ندارند. البته نمی‌خواهم در این برهه از زمان، بازیکنان پرسپولیس را نقد کنم ولی واقعیت است. بازیکنان خارجی فقط برای کسب درآمد به تیم می‌آیند و دلسوز باشگاه نیستند. الان در ترکیب اصلی تیم، تنها خارجی خوب، آقای گولسیانی است که یکی از نکات مثبت ایشان پنالتی زدن است که این کار را هم بازیکنان دیگر می‌توانند انجام دهند.

این استقلال به دنبال جبران است/ استفاده از داور خارجی زشت است اما برای این بازی نه!/ خارجی‌های پرسپولیس دنبال پول مفت هستند!

بازیکن سابق پرسپولیس ضمن تشکر از یحیی گل‌محمدی برای بازی دادن به سروش رفیعی عنوان کرد: کاش آقای گل‌محمدی برای فصل آینده بازیکن خارجی به ترکیب پرسپولیس اضافه نکند. بازیکنان داخلی ما پتانسیل بازیکنان خارجی که به لیگ ما می‌آیند را دارند و می‌توانند در پست‌های متفاوت ایفای نقش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    1 7
    پولی که فوتبالیسا ها می گیرند به فتوای من حرام است
    • حمید IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      1 1
      مخصوصا اگر از جیب دولت وبیتالمال باشد
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    6 2
    وقتی تیمی به ارکان حاکم بر داوری فوتبال ایران از افشاریان گرفته تا داوران محبوبش چون برادران حیدری به شدت بدبین است چرا برای رفع این بدبینی نباید داور خارجی آورد ؟ آیا ترس خود دلیل حرف و حدیث نیست ؟داور خارجی بیاد و ببرید و کری بخوانید
  • CH ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    چرا پرسپولیس ها نگران داور خارجیند؟؟؟
  • نیما IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بازیکن خارجی باعث پیشرفت فوتباله همه جای جهان. ضمن اینکه جذابیت و‌ نگاه بین‌المللی میاره به لیگ. اما خب کلا لیگ ایران به دلیل ضعف افتصاذی و البته فرهنگی (ناشی از جامعه) و زیرساخت شهرهامون، امکان جذب بازیکن سطح بالا نداره.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    0 1
    شک نکن کیسه را قهرمان می کنندددد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس