کد خبر 1493664
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شد

امروز در اولین جلسه هیات رییسه مجلس در اجلاسیه چهارم، سید نظام الدین موسوی برای سومین سال پیاپی به عنوان سخنگوی هیات رئیسه مجلس یازدهم انتخاب شد.

به گزارش مشرق، سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص اولین جلسه هیئت رئیسه اجلاسیه چهارم مجلس اظهار داشت: موضوع محوری بیانات و عنایات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان بود، همچنین در این نشست به مسائل مرتبط با اداره مجلس و موضوع معیشت که دارای اولویت است، پرداخته شد.

وی افزود: توجه به عملیاتی شدن توصیه‌های مقام معظم رهبری در یکسال پایانی مجلس مورد تاکید اعضا هیئت رئیسه بود، همچنین در این نشست از زحمات بی دریغ همکارانی که در اجلاسیه گذشته عضو هیئت رئیسه بودند یعنی آقایان نیکزاد، امیرآبادی و دشتی اردکانی از سوی رئیس مجلس و اعضا تقدیر و تشکر شد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: دستور دیگر جلسه امروز تقسیم وظایف مسئولیت‌های هیئت رئیسه بود که بر اساس آئین نامه داخلی مجلس محل استقرار اعضا در صحن مجلس و در زمان جلسات و مسئولیت‌های آنها مشخص شد همچنین در بخش ناظرین هیئت رئیسه هم با توجه به تغییر صورت گرفته و اضافه شدن آقای پیرهادی، مقرر شد ایشان مسئولیت کارپردازی اداری و مالی مجلس را بر عهده داشته باشند، آقای سلیمی کارپرداز فرهنگی و سید نظام الدین موسوی نیز بحث کارپردازی مهندسی و پشتیبانی و سخنگویی هیئت رئیسه را دنبال می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: نحوه بررسی برنامه هفتم نیز موضوع دیگری بود که در جلسه امروز هیئت رئیسه به آن اشاره شد که البته ما در مجلس همچنان منتظر هستیم که لایحه مرتبط از سوی دولت به مجلس تقدیم شود و بلافاصله پس از این کمیسیون تلفیق برنامه در گام اول تشکیل خواهد شد اما هنوز زمان قطعی تقدیم برنامه هفتم به مجلس اعلام نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس